Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa paha mieli, syystäkö?

Vierailija
28.08.2010 |

Olen ihastunut erääseen mieheen, ja olen kuvitellut että tunne on molemmin puolinen. Juttu on kuitenkin vielä todella alussa, niin alussa että olen välillä todella epävarma miehen tunteista. Meillä ollut siis vain flirttiä, katseita, kahdenkeskisiä hetkiä ja muuta. Ei treffejä, ei suudelmia..

Perjantaina tehtiin töitä yhdessä. Eräs toinen mies heitti vitsiä ja nauratti, menin mukaan juttuun. Tää mies johon mulla tunteita, nauroi myös ja oli ihan mukana jutussa. Kuitenkin tuumasi siinä, että miksi sä et oo tylympi tuolle. Sanoin etten m- osaa olla ihmisille tyly. No.. sitten loppupäivästä tää sama naurattaja sattui taas olemaan siinä mun lähellä ja kiusoitteli mua jostain, mä flirttasin takaisin ja kommentoin jotain samaa tasoa. Ja kas, tää mun ihastuksen kohde sattui tulemaan siihen paikalle, katsoi mua ihan totisena eikä edes hymyillyt. Ja oisin voinut potkaista itteeni, tuli tosi huono omatunto vaikka eipä sille mitään aihetta tainnut olla. En mä todellakaan ole kiinnostunut kenestäkään muusta kuin tuosta yhdestä ja ainoasta.

Tähän saakka joka ikinen kerta kun tuo ihastus on mua katsonut, hän on myös hymyillyt. Ei ikinä hän ole mua noin katsonut aiemmin, kuin sillon. Jotenkin vakavasti, niin että mulle tuli itellekin surkea olo.

Taasko mä analysoin liikaa, oisko tuo ihana voinut olla mustis tai jotain, vai luulenko mä vaan taas jotain? Ja miksi hemmetisä mä tunnen huonoa omaatuntoa tuommoisista mitättömistä asioista? Joku kieroutunut luonteenpiire..kö? Jelppikää, kiltit

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan liikaa

Vierailija
2/21 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...anteeksi mutta pakko kommentoida. Oikeasti kuvauksesi vaikuttaa alle 20-vuotiaan ihmisen kokemukselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika analysointi tekee onnettomaksi.

Ens viikolla ota härkää sarvista ja ehdota ihanalle vaikka yhteistä lounasta. Siitä se kaikki lähtee selviämään.

Vierailija
4/21 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo ennen kuin olette edes treffeillä käyneet, niin kannattaa kyllä pysyä kaukana.

Vierailija
5/21 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika analysointi tekee onnettomaksi. Ens viikolla ota härkää sarvista ja ehdota ihanalle vaikka yhteistä lounasta. Siitä se kaikki lähtee selviämään.

Kyllä se kuuli ja näki, kun siinä ehti just sen hetken olemaan.

ap

Vierailija
6/21 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti olet.

Vierailija
7/21 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mitä oikein odotat? Pyydä miestä just vaikka lounaalle tai jotain. Ei aikuisena enää tartte kierrellä ja kaarrella.

Vierailija
8/21 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvelee sun flirttailevan kaikkien miesten kanssa noin ja luulee olevansa vain yksi niistä monista.

Juttu kun noin alussa eikä toista tunne niin satuttaa tommonen.

Ajatteli,että olet kiinnostunut juuri hänestä,mutta nyt ei olekkaan varma.Ymmärrän miestä,että ottaa pattiin.

Vierailija
9/21 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mitä oikein odotat? Pyydä miestä just vaikka lounaalle tai jotain. Ei aikuisena enää tartte kierrellä ja kaarrella.

että saan tietää oonko mä yksipuolisesti ihastunut vai en. En todellakaan halua pilata työkaveruutta vain siksi, että mä kuvittelen jotain. Eri asia, jos mieskin ois kiinnostunut musta.. Kun en vaan pysty näkemään omilta tunteiltani totuutta, mikä se on?

Vierailija
10/21 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nyt on kyseessä 15-vuotias.

Vierailija
11/21 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sä flirttailet kaikkien muidenkin kanssa?

Vierailija
12/21 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole yhtään kiinnostunut muista, eikä tuokaan flirttaaja tasan ole musta kiinnostunut, on ihan kaikille samanlainen "vilkkusilmä". Paha mieli tuli mullekin kun näin toisen totisen ilmeen :( Tosin hymyilin ja katsoin silmiin sitä ihana un hänet huomasin, en tiedä, se ei tainnut paikata mitään.. Ja jos sillä on mitään merkitystä, niin mä en aloittanut sitä flirttiä siinä silloin. Äh.

Vierailija
13/21 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ep ei sitä tajuu, kun flirttaa kaikkien kaa...

Vierailija
14/21 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai vieläkö aikuisilla on näitä täallsia tykkääkö toi musta juttuja

Vierailija
15/21 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut e mä nyt voinut suuttuakaan kiusoittelusta, johan mä oisin saanut tosikon maineen..

Vierailija
16/21 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvelee sun flirttailevan kaikkien miesten kanssa noin ja luulee olevansa vain yksi niistä monista. Juttu kun noin alussa eikä toista tunne niin satuttaa tommonen. Ajatteli,että olet kiinnostunut juuri hänestä,mutta nyt ei olekkaan varma.Ymmärrän miestä,että ottaa pattiin.

Itse toimisin varmaan kans näin (siis en hymyilisi/flirttailisi enää miehelle), jos näkisin, et flirttailee muillekin. Ajattelisin et on pelimies eikä ole musta tosissaan kiinnostunut. Tää tietenkin voi olla vain "naisten hömpötystä", mut kyllä mua ottais pattiin, jos mies antaa olettaa jotain ja sit on toiselle naiselle yhtä flirttiä, vaikka mistään seurustelusta ei olisikaan puhuttu. Mut hei, mä oonkin niin vanhanaikainen, et en ymmärrä sitä et on monta rautaa tulessa yhtä aikaa.

Vierailija
17/21 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis pyytää treffeille. Käännä asia toisinpäin: tuskin sinäkään pahoillasi olet, jos joku osoittaa kiinnostusta?

Vierailija
18/21 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miks et oo tylympi tolle"? Ei sillä oo kaikki kotona.

Sua ymmärrän kyllä ihan hyvin, tottakai vapaa ihminen saa flirtata kenen kanssa haluaa.

Vierailija
19/21 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs tämä ihastuksesi on samassa duunissa, eikö se arvosta muita, haluaako vain sulta flirttiä tms?

Ei vakuuta.

Vierailija
20/21 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli osa mun ja sen toisen sanailua, hyväntahtoista kylläkin, mutta kuitenkin. Tää toinen sanoi naureskellen että kyllä hän voi poistuakin. Siinä vaiheessa pyytelin anteeksi ja sanoin ettei sun tartte minnekään mennä, jää tähän vaan. Ja siinä kohtaa tää mun ihastus tuumasi että mun pitäis olla tylympi tälle toiselle (ovat ihan kavereita keskenään, että nou hätä). Ei siis ollut mitään sellaista, miltä se nyt saattoi teistä kuulostaa. Vaan ihan huumoria ja semmoista huulenheittoa koko juttu.