av:n mukaan nainen ei saa erota miehestä ja rikkoa lapsilta ydinperhettä
vaikka mies olisi millainen tahansa (sillä vika on kuitenkin aina naisessa itsessään).
Mies sen sijaan voi rikkoa lapsilta perheen syystä että emäntä on päästänyt itsensä lihomaan. Eikö pitäisi vastaavasti ajatella, että on miehen sytä tämä vaimonsa lihominen.
Kommentit (5)
vaan 168 cm ja 50 kg. Ihmettelen vaan näitä av:n ristiriitaisuuksia. Miehiä ja naisia koskevat avioliitossa niin erilaiset vaatimukset.
Täällä käy paljpn ihmisiä ja kaikilla on oma mielipiteensä. Ei niitä voi niputtaa yleiseksi aaveen mielipiteeksi. Vastausten laatu riippuu ihan siitä ketä sattuu olemaan paikalla.
olen kaunis, hoikka nainen ja meillä oli tuolloin kaksi alle kouluikäistä lasta. Sain pettämiset selville kun oli pettänyt salarakasta uuden salarakkaan kanssa ja aiempi soitti mustiksena mulle. Mitä sanoi mies: "Eikö sulla riitä rakkautta antaaksesi mulle anteeksi?!" Vika ei ollut miehen mukaan meidän seksielämässä, mun ulkonäössä tms. vaan MIEHEN LUONNOLLISESSA VAIHTELUNHALUSSA!! Samoin syyllisti anoppi. Kokemuksestani olen karvaasti oppinut että miestä ei IKINÄ SYYLLISTETÄ EIKÄ SAA SYYLLISTÄÄ OMISTA TEOISTAAN vaan vika on aina etsittävä naisesta. Maailma on sairas.
Kokemuksestani olen karvaasti oppinut että miestä ei IKINÄ SYYLLISTETÄ EIKÄ SAA SYYLLISTÄÄ OMISTA TEOISTAAN vaan vika on aina etsittävä naisesta. Maailma on sairas.
itsensä lihoa muodottomaksi möykyksi. Lihominen on vain ja ainoastaan omaa syytä. Lihavat keksivät aina kaiken maailman syitä.