seksi & synnytyksen käynnistyminen
Itselläni tilanne on jo sellainen, että se on käynnistykseen meno maanantaina (42+1) ellei tässä viikonlopun aikana tapahdu ihmeitä ja lapsi syntyisi.
Olenkin kokeillut jo melkein kaikkea, rehkimistä, saunomista, akupisteitä ym.. Ainoa mitä emme ole kokeilleet on seksi, sillä minulla on tosi kipeät paikat niin ei heti ensimmäisenä tulisi mieleen antaa miehen sörkkiä sinne mitään. Supistuksia on tullut rv 34 lähtien, ja näinä viikkoina ne tekeekin jo kipeää mutta silti synnytys ei käynnisty.
Jos tuota 'viimeistä ässää' kokeilisi vielä, niin olisiko sillä mitään mahdollisuutta käynnistää?
Millasia omia kokemuksianne teillä on, onko seksin jälkeen tullut lähtöä?
Mieluummin haluaisin että synnytys käynnistyisi spontaanisti kun lääkkein, mutta aika ei taida enää kauheasti riittää.
Kommentit (3)
Kaikki tehtiin ja harrastin hikiliikuntaakin. Ei tullut ulos ilman käynnistystä.
joka ilta neljänä iltana peräkkäin. Kylmäkäynnistys ja lasti sisään. Se taikahan on spermassa kait. Ei mitään vaikutusta, eikä kumpikaan suuremmin nauttinut :-). Käynnistettiin sairaalassa ja sitten vauva tulikin kuin raketti melkein sairaalan käytävälle.
mulla auttoi seksi reippaan kävelyn ja hillittömän saunomisen päätteeksi. Limatulppa irtosi. Reilun kuuden tunnin kuluttua petipuuhista mulla oli jo vauva sylissä.