Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä löytöjä kirppikseltä taas..

Vierailija
28.08.2010 |

Tytölle 3:t farkut á 2e, tosi siistejä, paitsi valkoisissa Legoissa vähän tahroja lahkeensuissa, mutta yritän saada ne pois.. Torstain ulkoilutakki 4e, siinäkin ihan pikkuinen tahra, mutta muuten näyttää liki käyttämättömältä. Lisäksi siistejä trikoopaitoja ym ym.. Onneksi on sen kaiken pa*kan joukossa myös hyviä pöytiä kun jaksaa etsiä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tällä viikolla löytänyt lapselle läjäpäin tosi hyviä vaatteita, mm. Benettonin villatakin, kuin uusi, 3e. Lisäksi veljentytölle Mollavauvan unipussin, samoin 3e. Kirppiksillä on kivaa!

Vierailija
2/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas jälleen kerran petyin... Tuntuu että koosta 128 ylöspäin ei ole mitään muuta kuin kauheaa kuraa ja hirveillä hinnoilla (tyyliin polvesta puhki olevat Lindexin farkut 4 e). Maksaisin siisteistä (tahraton, ryhtinsä pitänyt, ei nukkaantunut ainakaan ylettömästi ja ehjä) laadukkaista vaatteita ihan kunnolla, mutta kun niitä ei ole tarjolla tässä kaupungissa kirppiksillä!

Itselläni on just pöytä yhdellä lastenvaatekirppiksellä ja kauppa näkyy käyvän kuin häkä, kohta loppuu myytävät. Siistejä, ehjiä, oikein pestyjä ja myntiin silitettyjä vaatteita pienemmässä koossa hinnat todella kohtuulliset, mutta korkeammat kuin olen aikaisemmin pitänyt - kirppiksen myyjä ihmetteli kun myin Gore kenkiä eurolla jne. Mieluusti ostaisin tilalle isompaa kokoa, mutta kun ei ole!

Huuto netissäkin tuntuu homma jotenkin kuihtuvan kokoon 128.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi vaatteet on 134-140cm.

t:ap

Vierailija
4/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyväkuntoinen Jonathanin haalari 2€

Lennen välikausihaalari, uuden veroinen 4€

Vikingin kumpparit 1,5€

Me&I velourhousut, priimat, 4€

Noista saan hyvät voitot huutiksessa (paitsi kumpparit jää itselle)

Vierailija
5/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myynnissä tosi kulahtanutta kamaa... Kuka sellaista viitsii edes laittaa myyntiin? Ostaisin minäkin mielelläni vaatetta ja maksaisinkin enemmän kuin euron, pari, jos vaatteet olisivat siistejä ja hyviä!

Löysin sentääs käyttämättömän (suljetussa pakkauksessa olevan) kuukupin ja pesunesteen 3,5e:lla! =D Se oli hyvä löytö, kun olin ajatellut, että voisi kokeilla moista. Lähes 30e on tuolla ovh.

Vierailija
6/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tämä oli viimeinen kerta. Juuri tänään kävin siivoamassa kirpparipöytää ja huomasin, että käsintehdystä puisesta muumitalosta oli varastettu kaikki kalusteet. Ottaa pirusti päähän.. Tästä lähtien KAIKKI menee Uffille tai roskiin.

Vierailija
7/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein olen lopettanut itsepalvelukirppispöydät niiden takia. Myyn halvalla siellä siksi, että joku löytöisi tarpeeseensa jotain kivaa. Osaan käyttää Huutista itsekin, mutta kirpparille vien, koska haluaisin ilahduttaa niillä löydöillä sielläkin.

Vierailija
8/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti köyhä, joka yrittää saada vanhaa velkaa maksettua pois. Käyn aika harvoin edes kirpparilla "saalistamassa", mutta tämänpäiväiset löydöt ilahduttivat minua paljon, ja helpottavat taas hieman seuraavaa laskunmaksupäivää. En "trokaa" ammatikseni, ja nuokin vaatteet päätyvät jonkun pienen käyttäjän päälle ihan kohtuuhinnalla.

Vierailija
9/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin tänään Villa Lyhdyssä (Vantaa) ja löysin tyttövauvalle paljon kivoja vaatteita suht halvalla. 4-vuotiaalle esikoispojalle alkaakin jo olla vaikeampi löytää etenkään kun ei välitetä mistään printtihirvityksistä.

Vierailija
10/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi taas vinot pinot hyvää lastenvaatetta menossa myyntiin, mutten oikein tiedä mihin mennä.

Valtteri ei kiitos, siellä ihmiset eivät halua maksaa hyvästäkään kamasta kymmentä senttiä enempää.

En mitään mielettömiä summia pyydä edes, mutta Valtterissa pitäisi ilmeisesti maksaa pöytävuokra (ei mikään hirveän halpa edes) siitä ilosta, että saa jakaa tavarat hyväntekeväisyytenä.

Vierailija
11/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- aikuisten kalustettu nukkekoti 300 e ( ovh 600 e)

- tupperware-astoita 50 ale

- merkkilaukkuja 75 % ale

- merkkivaatteita 50 % ale

Vierailija
12/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä PK-seudulla on Mankkaan Akseli itsepalvelukirppis. Myös Olarin kirppikseltä voi joskus löytää hyviä vaatteita.

Vaan ottaa muakin päähän tyypit jotka viitsii varastaa kirppikseltä. Multa hävis myyntipöydältä rihkamakorvikset, 50 senttiä oli hintalapussa ja se oli revitty pois. Että tarpeeseen meni varmaan sitten.

Vierailija
13/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pk-seutu myös pelastusarmeijalta ja uffilta saa loistavia naisten vaatteita

Vierailija
14/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan poikien, meillä on kaikki yhdellä ollutta, uutena ostettua ja hinnat tyyliin euron kpl, mutta kun ei mene.. en tiedä sitten että eikö ihmiset osaa etsiä niitä kirppikseltä? Pikkusiskon vaatteet 86-110cm meni KAIKKI, ja ihan samankuntoisia, eli kunnosta ei kiinni- merkit ihan tavis KappAhl, Lindex JC Storen merkkejä, Stadiumista jne...

Vierailija
15/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositelkaa hyviä kirppareita pk-seudulta! Minulla olisi taas vinot pinot hyvää lastenvaatetta menossa myyntiin, mutten oikein tiedä mihin mennä.

Jos itsepalvelukirpparia siis etsit. Keväällä tehtiin siellä kahdessa viikossa tiliä lähes 300e (siis pöytävuokrien jälkeenkin), eikä mun laskujen mukaan mitään ollut viety maksamatta, mikä on tuollaisessa paikassa aika hyvin. Sieltä olen myös ostajana tehnyt paljon hyviä löytöjä. www.poytaparkki.fi

Vierailija
16/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöydän taakse! Suositelkaa please.

Vierailija
17/17 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöydän taakse! Suositelkaa please.