Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin lapsena aina karmeissa rytkyissä - ja niin on oma lapsenikin...

Vierailija
28.08.2010 |

Mä aina ajattelin, että pidän oman lapseni siisteissä ja näteissä vaatteissa. Itse olin lapsena aina kauheissa vaatteissa ja tukka sekaisin. Joskus ala-asteella tajusin sen, mutten koskaan osannut muuttua "tyylikkääksi", vaikka kuinka yritin mm. muotivaatteita.

No, 2-vuotiaaksi asti mun lapsi olikin ihan näteissä ja söpöissä vaatteissa, mutta mitä sitten on tapahtunut? Kauppareissulla katselin 5-vuotiasta tyttöäni, joka hapsottaa, lepattaa ja repsottaa. Tukka oli laitettu kotona siististi, mutta ei se kaupassa enää sitä ollut. Nätti ulkotakki on ikutuhrattu jollain öljyllä, siitä ei enää siistiä saa hyvällä halullakaan. Shortsikelien aikaan salakavalasti venähtäneen lapsen nilkat vilkkui liian lyhyiden housujen lahkeista - ja miten kaapista otetut puhtaat housut olikin heti nuhruiset?

Oi voi. En osaa itse edelleenkään pukeutua ja nähtävästi en pysty pukemaan lapsianikaan. Toivottavasti eivät saa samanlaista alemmuuskompleksia asiasta kuin minä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sen vaikeampaa on enää löytää kauniita vaatteita kirppiksiltä tai halpaketjuistakaan (no H&M:llä nyt saattaa olla vielä ihan kivoja isoimmillekin, mutta joku Tarjoustalo on todellakin NO).

Ilmeisesti sulla kuitenkin on silmää, kun huomaat että lapsesi on rumasti puettu - jotkuthan vanhemmat eivät näe / piittaa edes. Jotkut kulahtaneet trikooverkkarit liian lyhyillä lahkeilla vielä puristaen pulskemman lapsen peppua, on kyllä ruminta mitä on.

Eli hyvälaatuiset ja sopivat vaatteet alkuaakin, toisiinsa sopivat värit ja vaatteiden hoito on avainsanat.

Vierailija
2/3 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, niin et sinä kovin kauaa saa lasta pysymään siistinä ellet sitten sido itseesi kiinni tms etkä anna leikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, niin et sinä kovin kauaa saa lasta pysymään siistinä ellet sitten sido itseesi kiinni tms etkä anna leikkiä.

Se takkikin oli öljysotkussa pari viikkoa ostamisen jälkeen. Kesällä on revennyt kolme mekkoa mm. puussa kiipeillessä. No, ainakin lapsella on ollut hauskaa, mutta kyllä mua usein nolottaa, millainen resupekka se on.

ap