Mustasukkaiset vaimot
Oikeasti katsokaa peiliin! Jos olette itse pettäneet miestänne ja jääneet vieläpä siitä kiinni, niin teette vain itsenne naurunalaiseksi vastavuoroisesti epäilemällä miehenne jokaista askelta ja kommunikointia vastakkaisen sukupuolen kanssa. Nolaatte tällaisella vouhkaamisella miehennekin! Ei se, että olet itse hairahtunut, tarkoita sitä, että miehesikin niin tekisi. Surullista sivusta katsottavaa kerrassaan =(
Kommentit (6)
no jos työkaverin kanssa ei saa edes puhua, niin vaikeaksi käy. voihan miehen tietysti kahlita kotiin ja kieltää töissä käynnin =)
tapauksessa vaimo itse vielä jäänyt nolosti pettämisestä kiinni ja nyt vahtii miestään haukan lailla, rajoittaen täysin normaalia elämää. niin surullista
=( en ymmärrä, miten voi parisuhdetta edes kutsua suhteeksi, jos toista täytyy koko ajan kytätä ja vahtia. Itse tiedän todella tapauksen, jossa miehen täytyi vaihtaa työpaikkaa mustasukkaisen vaimon vuoksi
tiedänpä tapauksen, valitettavasti. Eräs nainen epäili että minulla on miehensä kanssa jotain sutinaa meneillään. Nainen oli niin törkeä että soitti minulle ja haukkui lyttyyn. Olen kuulemma huora joka vikittelee toisten miehiä, kyllä hän tietää millä mielellä naiset hänen miestään katselee. Senkin puolesta arvaa naisten ajatukset koska itse on jos joskus pettänyt miestään, tietää miten vähästä suhde lähtee liikkeelle...
Harrastan karatea, olen miehensä kanssa samassa ryhmässä. Joskus treeneissä ollaan satuttu pariksi, mutta muuten en ole kansskäymisessä miehen kanssa. Mies muuten oli todella nolo seuraavissa treeneissä, kun vaimonsa oli soittanut. Pyysi anteeksi vaimonsa puolesta. Teki mieli sanoa että tuollaista ämmää vielä katsot...
nainen on aina ollut todella sairaalloisen mustasukkainen miehestään, sitten nainen itse ottaa ja pettää, ja seurauksena on... ei suinkaan katumus ja oman käytöksen pahoittelu, vaan vielä tiukempi lieka miehen jalkaan, sairaalloinen epäily jne
pistänyt stopin sun ja miehensä väliselle "ystävyydelle"?
Surullista kertakaikkiaan, että jotkut on niin epätoivoisia, että pitää varattua vokotella!