Imetys häiriintyy vauvankatsojien paljoudesta johtuen.
Miten hoitaisitte imetyksen, jos teillä ravaisi niin paljon vieraita, että viipyvät syöttövälien yli tai seuraava porukka tulisi jo ennen kuin ehtisi imettää? En ole halukas julki-imettäjä, mutta kehtaanko vetäytyä esim tunniksi omaan rauhaan vauvaa syöttämään? Korviketta jo kokeilin, jotta voi antaa pullosta "siinä välissä äkkiä", mutta ei se minusta ole vauvaa kohtaan oikein, ettei saa rauhassa syödä kun on nälkä vaan siksi, että koko suku on koko ajan kylässä.
Kommentit (46)
Ai niin,olin toisella kerralla,kun hän tuli sisään,pelkät rintsikat ja pikkari päällä kun tulin yllätetyksi kesken imetyksen.Ei pyytänyt edes anteeksi..
vauvan kanssa. Opetat sukusi vierailemaan lyhemmin jne.
Ei vauvatalon pidä olla mikään hollitalo jossa pyöröovet ja porukkaa lappaa miten sattuu sisään ja ulos.
Korvikkeeseen ei vieraiden takia tartuta.
Miten teillä voi ängetä tuosta noin vain sisälle ja vielä monta kertaa? Meillä ainkin on ulko-ovet lukossa. Ei meille päästä kävelemään tuosta noin vain.
Miten teillä voi ängetä tuosta noin vain sisälle ja vielä monta kertaa? Meillä ainkin on ulko-ovet lukossa. Ei meille päästä kävelemään tuosta noin vain.
Siis kysymys tarkoitettu nrolle 42.
jos imetyksen onnistuminen sitä vaatii. Ilman muuta.
Meilläpä änkesi naapurin juoruava eläkeläiseukkoa sisälle seuraavana aamuna siitä,kun olin palannut synnyttämästä!Tuli omineen sisään ja tyrkkäsi lahjan.Hyvä että ehdin saada vaatteet päälle,kun kuulin miten häne rynni portaita pitkin yläkertaan!Olimme aivan äimänä mieheni kanssa ja hyväkäytöksisinä ihmisinä ja hämmentyneinä emme osanneet sanoa mitään..Tunki makuuhuoneeseen ja ihmetteli,kun vauvan pinnasänkyä ei oltu pedattu vauvalle.."tuossako se nukkuu" jne.(nukkui vieressä silloin).
Tuli sisälle toisenkin kerran ja yllätti mut taas täysin-miten osaakin hiippailla?!Kolmannella kerralla sain ihan huutamatta sanottua,että voisitko ilmoittaa tulostasi ja että en tykkää siitä,että meille tullaan omineen.Siitäkös eukko veti täysin herneet nenään eikä tervehtinyt minua noin vuoteen!Että kaikenlaisia sitä onkin!