Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB-Janilla voi olla Klinefelterin syndrooma!

Vierailija
28.08.2010 |

Minun veljelläni on kyseinen sairaus ja hänen ruumiinrakenteensa ja olemuksensa on ihan yksi yhteen Janin kanssa. Eli en lähtisi ihan heti nauramaan Janille, kun ei tiedetä syytä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä toisille ilkeämielisesti nauraminen on äärimmäisen väärin.

Eri asia nauraa yhdessä kuin yhdelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin kukaan nussii pilkkuja.

Vierailija
4/10 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukiokaveri, jonka kanssa en enää ole tekemisissä, mutta vielä pari vuotta sitten olen hänet nähnyt.

On habitukseltaan ihan kuin Klinefelter-mies, en vaan ole aiemmin tullut ajatelleeksi!

Nyt asia tuli mieleen, kun kuulin että eivät ole vaimonsa kanssa saaneet lasta vaikka vat toivoneet.

Mies on pitkä, lähes kaksimetrinen, ruumiinrakenteeltaan muuten rimpula mutta keskivartalopehmeyttä on ja lantio näyttää mieheksi leveältä. Hartiat kapeat, ja lukiobileiden yhteissaunassa muistan että sukuelimet olivat suorastaan huomiotaherättävän pienet, eli ei meinannut erottaa vehjettä karvojen seasta, tokihan silloin tuli salaa poikien vehkeet tiirattua ;)

Ehkä hän siis onkin Klinefelter. Juuri tuosta Janista hän tulikin mieleen!

Klinefelterissähän on miehellä kromosomisto XXY, eli sekä naisen että miehen kombinaatio mutta Y-kromosomia aiheuttaa sen että ovat ulkoisesti ja suluelimiltään miehiä.

Vierailija
5/10 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaus tuo on? miten näkyy arjessa, mitä oireita aiheuttaa? Ihan tuntematon ainakin mulle...

Vierailija
6/10 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheasti netissä on naureskeltu Janin rinnoille ja pidetty niitä lihavuuden seurauksena. Kauheasti ei kannata naureskella ihmisille, kun ei todellakaan tiedä, että onko syynä sairaus vai joku muu.Uskon, että näitä naureskelijoitakin hävettää käytöksensä, jos paljastuu että Jani ei voi ruumiinrakenteelleen ja käytökselleen mitään.

Ja pikkuveljen sairauden myötä AP on varmastikin oppinut kunnioittamaan ihmisiä.

Vierailija
7/10 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljellä on pehmeä keskiruumis, kapeat hartiat, pyöreähkö lantio ja aika isot rinnat. Koulussa veli ei pärjännyt normaaliluokalla, vaan joutui erityiskouluun. Älykkyys ei ole ihan normaalitasoa ja on muutenkin vähän "erilainen", mutta veli on kyllä oikein ihana persoona omine vahvuuksineen ja heikkouksineen!

Vierailija
8/10 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/10 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sillä on myös vihreät sukat.

Vierailija
10/10 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos ihmisellä on jokin sairaus, jolle ei itse voi mitään, on aika raakaa naureskella niille ominaisuuksille, joita sairaus aiheuttaa.

Ja kun me emme tiedä että onko sairautta vai ei, niin on aika raakaa naureskella sille, että Jani on vain plössähtänyt. Ihan sama, kuin nauraisit miesmäiselle, viiksekkäälle naiselle vaikka tällä olisi joku hormonihäiriö tai tämä tuntisi olevansa väärässä kehossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän