Miten poistatte karvat alapäästänne?!
Yritin taas höylällä, mutta voi jestas mikä kutina!!!
Millä ihmeellä muut naiset poistaa karvat alapäästään?
Mä en kohta enää ala, rupeen "parrakkaaksi naiseksi", jos ei parempaa keinoa löydy! ;)
Kommentit (16)
Kuuma suihku/sauna ennen höyläämistä, TERÄVÄ terä, paljon saippuaa/geeliä ja lopuks peset kuorivalla kintaalla tai vastaavalla. Sit kuivaat pyyhkeeseen ja vauvan sinkkivoidetta tai peppurasvaa ajellulle alueelle, ei punoita ei!!! :)
mut jos meinaat suusekstailla lähiaikoina ni muista pestä ne sinkit pois, ei maistu ainakaan mun ukolle kovin hyvin...;D
mutta pyyhin ajellun alueen ajelun jälkeen desinfiointiaineella.
Ei ole ollut ongelmia.
Musta tuntuu, että nahat kuoriutuu justiinsa, höyläsin pari päivää sitten...
n. joka toinen päivä, riippuu miten siisti tarvii olla...;)
välillä tekee iholle ihan hyvää kasvattaa semmonen "kello viiden sänki" tai pidempikin...:D
joo toi desifiointiaineella vetely auttaa kans :)
mut suosittelen jotain septidiniä tai muuta mikä ei kirvele....
3#
muista kuoria sitä ihoa tosiaan:)
kuullostaa varmaan hullulta mut sain yhen ohjeen helppoon ja halpaan kuorintavoiteeseen, käytetyt kahvinpurut+oliiviöljy+sokeri...:)
käytä suihkussa lämpimän veden kanssa :)
muista kuoria sitä ihoa tosiaan:) kuullostaa varmaan hullulta mut sain yhen ohjeen helppoon ja halpaan kuorintavoiteeseen, käytetyt kahvinpurut+oliiviöljy+sokeri...:) käytä suihkussa lämpimän veden kanssa :)
Kuulosti aluksi oudolta, mutta kuorintaan sopivan hellä ja toimiva keino.
Lyhennän vain saksilla tosi lyhyeksi koska koen sen olevan hygienisempää kuin iso puska.
enkä tietenkään pese saksia sen jälkeen.
Mua kutitti itse karvat, kun pitkästä aikaa annoin kasvaa. Piti ajaa pois. Ah, eläköön posliini!
Järjetöntä hommaa.
Bikinirajan siistin jos olen uimaan menossa. Se riittää.
Karvattomana on vaan paljon mukavampi ja siistimpi olo.
aina joka toinen pv suihkussa. Olen tehnyt näin 14-vuotiaasta saakka. Joskus olen koettanut kasvattaa, mutta yök sitä tunnetta kun on karvaa alapää täynnä, ihan mummo-olo.
eikä tule kutinaa. Joskus yritin itse vahalla, kivun olisin kestänyt mutta en saanut hyvin lähtemään. Harmi kun kylän ainut karvanpoistoja tekevä on naapuri, en kyllä hänelle toosaani esittele :D Olkoon vaikka kuinka normaalia työtä hänelle.
Olen myös nyppinyt pinseteillä (ihan kaikki) monet vuodet. Karvankasvu hidastunut ja ovat hentoisempia.
aluksi nypin pinseteillä muutaman vuoden,nyt ei tunnu tuo epilointikaan yhtään pahalta. Pysyy siistinä pitkään.
Täällä ei kukaan siis poista karvojaan! :D