Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään lääkäriin uupumuksen takia

Vierailija
20.08.2010 |

Olen ollut sairauslomalla uupumuksen takia 1,5 vkoa. Maanantaina töihin nykyisen todistuksen mukaan. Varasin tälle päivälle kuitenkin lääkäriin ajan uudestaan.

En vain tunne jaksavani mennä töihin. Olen 24/7 väsynyt. Mutta öisin kuitenkin herään 1-3 välillä ja mietin työasioita tai muita pohdintoja enkä saa unta :( Stressaavaa. Hermoni ovat aivan olemattomat. Olen nykyisin todella huono äiti koska en jaksa ja hermostun todella vähästä. Lepääminen on saanut minut hieman hillitsemään itseäni ja lapsien kanssa on hyvä olla. Mutta en usko, että töihin meno edistää asiaa. Jo lapsien takia en haluaisi mennä töihin väsymään. Koska iltaisin en enää jaksa...

Mieheni ehdotti, että irtisanoisin itseni. Turhaa vaivaa työpaikalle kun he voisivat etsiä tilalleni uuden kun sairaslomalla vain olen. Ei siis kovinkaan ymmärtäväistä häneltä.

Toivon lääkärin ajattelevan oikeasti tilannettani. En tunne olevani kykenevä töihin vielä.

Masennustestin tein ja sain tulokseksi lievästi masentunut.

Kuinkahan tästä selviää...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilpirauhasarvoja?

Vierailija
2/7 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn kilpirauhaskokeessa.

Itse pyysin saada lähetteen. Noin 3 vuotta sitten on katsottu ja silloin oli ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitset pillereitä alkuhätään ja mielellään terapiaan.

Vierailija
4/7 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ei ole taloudellista pakkoa sinun työpanoksellesi, niin irtisanoudu ja hoida itsesi kuntoon. Näyttää CV:ssä paljon paremmalle kuin vuosien palkaton uupumussairasloma.

Ja hakeudu terapiaan, sinun on pakko muuttaa omia ajatuskuvioitasi ettet uuvu töissä. Mikään työjärjestely tai parin viikon lepääminen ei korjaa perusongelmaa, joka on oma suhtautumisesi työhön.

Vierailija
5/7 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan vielä irtisanoudu työpaikastasi ennenkuin olet aivan varma siitä, että todella haluat tehdä sen. Olet vasta löytänyt itsestäsi voimaa ja rohkeutta kääntyä lääkärin puoleen ja ollut lyhyellä sariksella. Kuuntele lääkärin mielipidettä ja keskustele kaikista avoinna olevista vaihtoehdoista hänen kanssaan. Tarvitsemasi hoito ei välttämättä kestä vuosia vaan voit selvitä ihan hyvin vain kuukausilla ja mitä CV:n tulee niin ei kukaan varmaankaan kirjoita omaan CV:nsä että on ollut sairiksella ja vielä syyn... Tsemppiä ja jaksamista !

Vierailija
6/7 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työ maistuukin puulta. Itselläni sama tilanne keväällä, psykiatri kirjoitti kahdeksan kuukauden saikun. Sen aikana mulla on konsultaatiot monen alan lääkäreiden kanssa. Myös terapiaa, keskusteluja, kivunhallintakursseja, vertaistukiryhmiä. Ota kaikki tarjottava apu vastaan, tietysti lääkkeet on avainasemassa, ensimmäinen ei mulle sopinut, mutta toiset sopi. Tilanteeni hiljalleen kohentuu. Ja varaudu työnantajan vittuiluun, mulle se sanoi, että koputtaako lääkäri päähän sormella, että milloin tulet töihin. Tsemppiä sinulle toivottaa Asko Pöhnäs

Vierailija
7/7 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-työnantaja voi hylätä sen-etkä saa palkallista s-lomaa jatkossa

laitata "burn out"- tai "depressio" diagnoosiksi jatkossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän