Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka suuri osa miehistä antaa naiselle suuseksiä?

Vierailija
27.08.2010 |

En löytänyt aiheesta gallupia, joten tässä semmoinen. Oman yksityisen tilastoni perusteella vain noin joka seitsemäs mies hommaan ryhtyy, ja sen myös sitten osaa. Hirmu harva siis! Lähes kaikille miehille suihinotto kyllä kelpaa, jos saa olla vastaanottavana osapuolena. Ainoastaan yhden jässin olen tavannut, joka ei antanut mun edes yrittää ottaa siltä suihin - mutta hänellä tuntui olevan muitakin estoja, ei ihan kaikki tintit pöntössä. Suuseksi on minulle tärkeää. Nykyisen mieheni kanssa onneksi tykätään siitä molemmat, annetaan ja otetaan vastaan nautinnolla :)

Naiset voivat vastata tähän oman kokemuksensa perusteella. Miehet voivat paitsi kertoa oman nuolukäytäntönsä, myös arvioida kielifrekvenssiä kaveripiirissään.

Antakaahan kuulua :)

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nuolen. Itse asiassa saan siitä melkein paremmat kicksit kuin että multa otettaisiin suihin. 69 on tietty kaikista paras vaihtoehto suuseksin saralla.

Itse diggaan siitä, että nuolen ensiksi pimpsan ja pyllyreiän, sen jälkeen vähän sormetan molempia nuolennan ohella (tietty eri sormilla, ettei bakteerit leviä). Ja juuri kun nainen on tulemaisillaan, niin työnnyn sisään ja annan kunnon kyytiä ;-) Ja nuolen myös asennonvaihtojen välissä.

Vierailija
42/71 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vaan vähemmistö miehistä nuolee pimppiä. Ei mene jakeluun. Eikös se ole ihan perusseksiä, kaikkien oikeus (antaa ja saada)? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mielestä se on perusseksiä, ihan niin kuin anaaliseksikin naisen ja miehen välillä.

Sen tajuan, jos naisella on huonoja kokemuksia kullin ottamisesta pyllyynsä, tai sitten ei muuten vaan tykkää siitä, mutta sitä en tajua, että mies ei voi nuolla naista, eikä nainen ottaa mieheltä suihin, saati sitten pidättäytyy harrastamasta 69:iä.

Vierailija
44/71 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naiset siitä pitävät. Ex-vaimoani en voinut nuolla, hygienia oli sen verran pilttuussa aina vaikka siitä yritin joskus hienovaraisesti huomauttaa-

Vierailija
45/71 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en nuollut mielelläni koska ex oli niin likaisen oloinen. Kerran kommentoi kakalla käytyään että väsytti niin että ei oikeen edes jaksanut pyyhkiä. Ja se ei ollut vitsi : (

Nykyinen on toista maata ja ollut vaimoni jo 4 vuotta. Häntä nuolen melkein aina ennen kuin rakastelemme ja usein nuolen häntä ihan vaan nuolemisen ilosta.

Se on kutakuinkin parasta mitä on, antaa vaimolle orgasmi nuolemalla ja imemällä pikku klitorista ja saada samalla hänen maku suuhun.

Se on parempaa kuin saada suihinotto, johon tietenkin "uhrautuen" suostun..

Kavereistani en tiedä, kaikki joiden kanssa olen puhunut asiasta nuolee mutta olen puhunut vain sellaisten kanssa jotka tiedän "seksihulluiksi".

Vierailija
46/71 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miksi kokemuksesi mukaan suuseksi on niin harvinaista on vaikea sanoa, ehkä miehet eivät ole tienneet sinun siitä niin pitävän että olisivat sitä tarjonneet?

Itse pidän suuseksin antamisesta, ja olen kaikkia rakastelemiani naisia myös kyseisellä tyylillä hemmotellut, toisia enemmän koska ovat siitä pitäneet, kun taas osa ei ole siitä niinkään välittänyt tai ovat tunteneet olonsa vaivautuneiksi sitä saadessaan. Meitä on moneksi.

-J-

Vierailija
47/71 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on monilla se outo kammo, että suuseksiin pitää olla juuri pesty, joten usein tulee nuolemisyritys torjuttua sen perusteella. Miehistä arvioisin nuolevan noin 60%. Kukaan ei kyllä kehtaa miesporukassa sanoa,ettei nuolisi, mutta kyllähän sen arvaa, että on estoisiakin ukkoja.

Vierailija
48/71 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistua? En alistu vaan nautin siitä! Ihan perusseksiä puolin ja toisin. Tykkään olla reidet levällään ja näytellä paikkojani.

Vierailija
49/71 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kerrataanpa meidän rituaalit, vaimoni rakastaa suuseksiä yli kaiken ja minä haluan antaa.

Voi että on ihana ensin hyväillä pillua ja sivellä sinne ja rinnoille sellaista voidetta kun adam&eva, se kuumottaa pillua rintoja ja tietysti minun kyrpääni. Tämän jälkeen asiaan hyväilen ja imeskelen vaimoni rintoja sitten siirryn alemmaksi ja alan härnätä pillua, laitan tyynyn perseen alle ja siinä pillu on kuin tarjottimella nuolen ensiksi vähän sitten laitan pari sormea pilluun g-pisteeseen nuollen samanaikaisesti klitorista. Tässävaiheessa vaimoni saa ensimmäisen orgun ja anelee että naisin vaikka tietää etten sitä vielä tee, otan dildon esiin ja alan runkata vaimoani sillä nuollen taas samalla klittaa, hetken päästä vaimoni alkaa taas antamaan merkkejä että orkku on tulossa otan dildon pois ja pidän lantiosta kiinni kun hän kiemurtelee ja jatkan pillun nuolemista, tässä vaiheessa saan naamalleni suihkun. Lisämaustetta äärimmäiseen suuseksiin on kun alan ujuttamaan kättäni pilluun jonkun ajan päästä se sinne meneekin, taas nuollen saman aikaisesti klittaa hetkenpäästä vaimoni saa taas orgasmin, otan hitaasti käteni pois hyväilen vähän aikaa vielä pillua. Sitten saan minä suuseksiä vaimoni leikittelee kielellä nuollen kyrpääni ottaa välillä suuhun ja leikittelee taas hieroen palleja, tuntuu että kohta tulen en kestä ja vaimoni saa spermat kasvoilleen, hän nauttii siitä tämän jälkeen hän kiusoittelee taas ja kaluni on kuin rautakanki. Haluan kyrpäni pilluun ja saankin tuntuu taivaalliselta, nain vaimoani takaapäin ehkä kymmenen minuuttia ja taas mälli lentää. Kyllä tämän jälkeen on todella saaneen ja raukea olo, emme harrasta seksiä kuin kerran viikossa mutta olemme tyytyväisiä tällaiseen sekstailuun. Tämä ei ole unta eikä fantasia vaan totisinta totta. Kokeilkaa niin ymmärrätte.

T. Rietastelija.

Vierailija
50/71 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on todella kiihottavaa luettavaa ja jos vielä tottakin?. Kuinka moni haluaisi tuollaista seksiä? minä ainakin.

Vierailija
51/71 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen aina. Rakastan antaa naiselleni nautintoa. En tajua miehiä jotka eivät nuole naista?!

Vierailija
52/71 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi en voisi kuvitellakkaan seksiä ilman suuseksiä kun on hyvään tottunut, kannattaa ottaa seksistä kaikki irti mihin sitten seksinsaralla päätyykin.

Vierailija
53/71 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ehkä olen vanhoillinen mies (45v) mutta meidän sekstailuhetkemme on aina iltaisin ja tottakai suuseksiä myös. Tänäkesänä kun oli kuuma meillä oli ikkunat auki, kun annan naiselleni suuseksiä useimmiten dildolla runkaten niin naiseni huokailee kun hän nauttii ja kun hän tulee naamalleni saadessaan orgasmin hän suorastaan huutaa nai rakas nai, jos en lopetakkaan vaan jatkan kiusoittelua niin tämä kovaääninen yninä jatkuu. Hommien jälkeen huomasin että ikkunat olivat auki, naapurit kuulivat varmasti kyllä vähän hävetti seuraavina päivinä. Sen jälkeen on ollut ikkunat kiinni nainnin aikana, että semmonen opetus.

Vierailija
54/71 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin ihmetellä miehiä jotka eivät anna suuseksiä!

Kun nuolet 15min niin et varmasti tule ensimmäisenä... ;-)

Vierailija
55/71 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvata kyllä pitäis ymmärtää puolin jos toisin.

Vierailija
56/71 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin yritin, jos hän nuolisi, mutta ei. Aina oli jotain tekosyitä, ettei tarvinnut nuolla minua, joten lopetin sitten pyytämisen. Suuseksi kelpaa jos minä annan sitä, mutta minua ei voi nuolla.

Vierailija
57/71 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki joihin olen itse törmännyt siinä mielessä!

Olen antanut myös heille :)

Vierailija
58/71 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina annan kun on mahdollista, sehän kuuluu asiaan jos antaa niin myös saa itsekkin.

Vierailija
59/71 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen kyllä mielelläni ja saan vaimon ekstaasiin.

Toisinpäin ei kyllä ole koskaan tullut edes pienintäkään yritystä. ei edes suihkussa tai saunassa, joten hygieniaa on turha syyttää. :(

Mietinkin miltähän se oikein mahtaisi tuntua, kun kaikki sitä kehuvat.

Vierailija
60/71 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

annetaan ja otetaan vastaan minkä keritään. vai johtuuko siitä että tänne etsiytyy jo valmiiksi keskivertoa aktiivisempaa porukkaa? hmm-mmmm....

noh. ei auta kuin koittaa törmätä kielimieheen kohta vapaille markkinoille suunnatessani :-)

suuseksi on ihanaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän