Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin miestä suututtamatta sanoa

Vierailija
12.10.2005 |

että hän juo mielestäni liikaa. Usein on nimittäin kuin pikkulapsi, että hermostuu sanomisistani ja tekee sitten juuri päinvastoin. :/

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas mies, mun mieltäni piinaa.

Mielestäni juot sä liikaa viinaa.

En nalkuttaja haluaisi todellakaan olla,

mutta sun juopottelun takia on sekaisin mun polla.

Olenkin miettinyt, että vastaisuudessa ehkä

joisit janojuomaksi pelkkää vettä.

Vierailija
2/8 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostat ne sitten keittiön pöydälle ja otat asian puheeksi. Laske myös paljonko juominen tulee maksamaan ja vertaa mitä muuta sillä voisi tehdä (miehelle esim. joku harrastus). Voisiko se toimia jotenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostat ne sitten keittiön pöydälle ja otat asian puheeksi. Laske myös paljonko juominen tulee maksamaan ja vertaa mitä muuta sillä voisi tehdä (miehelle esim. joku harrastus). Voisiko se toimia jotenkin?

Vierailija
4/8 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö yli sen 20 annosta viikossa, joka terveysriskien raja tai kerralla niin paljon että on selvästi humalassa monta kertaa kuukaudessa? Jos nämä toteutuu, mies juo selvästi liikaa ja voit vedota ihan suosituksiin ja terveyshaittoihin. Jos jää tuon alle, on ehkä parempi ollakin hiljaa, vaikka asia sinua häiritsee. Kuten sanoit, mies luultavasti vain hermostuu ja suuttuu nalkuttamisestasi.

Vierailija
5/8 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä pitäisin 15 annosta viikossa tahtiakin terveysriskinä. Osoitteesta päihdelinkki.fi löytyy alkoholin käytöstä faktoja, sekä lisäksi nopea 10-kohtainen testi, jolla voi arvioida omaa tai vaikka puolisonsa alkoholin käyttöä.

Vierailija
6/8 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että niputetaan kaikki "huumeet" kannabiksesta heroiiniin samaan kastiin. Eli oikeesti paljon juovat miehet voi juoda vaikka kaksi pulloa kirkasta viinaa päivittäin, vuosi tolkulla, se on todellinen terveysriski, jos juominen on pullo viiniä, 4-5 olutta tai pari paukkua, ei siihen kukaan "kuole". Kyse on lähinnä siitä juodaanko mihin kuntoon, ja yksin vai seurassa, sellanen joka juo kotona yksin ja sitten vielä huonolla tuulella tai sammuu, tai voi pahoin, on suuremmassa riskissä kun kaveri joka juo viikonloppusin kavereiden kanssa pitäen "hauskaa".

Muusikoita on tullu seurattua lähes 30 vuotta,sattuneesta syystä, ja aika hämmentävää on nähdä paljonko ihmiset oikeesta alkoholia kestää, ja kuinka toiset aika kivuttomasti pystyy lopettaa juomisen ja saada hyviä urheilutuloksia aikaiseksi.

Vierailija
7/8 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei pieni tissuttelu minua muuten haittaa, mutta toivoisin hänen pitävän mielessään terveyshaitat, koska en halua menettää häntä yhtään liian aikaisin.

Vierailija
8/8 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos tarkoitus on vakuuttaa mies joka ei itse pidä alkoholinkäyttöään ongelmallisena, ei se mikä vaimon mielestä on liikaa, vielä vakuuta. Virallinen suositus miehille on kai se 21 annosta, ja se on fakta, johon on helppo vedota. Kaiken muun mies voi leimata ämmien nalkutukseksi.

Minä kyllä pitäisin 15 annosta viikossa tahtiakin terveysriskinä. Osoitteesta päihdelinkki.fi löytyy alkoholin käytöstä faktoja, sekä lisäksi nopea 10-kohtainen testi, jolla voi arvioida omaa tai vaikka puolisonsa alkoholin käyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi