Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä miehelle, joka räjähtelee

Vierailija
27.08.2010 |

kotona kaikesta turhasta ja on muutenkin pinna kireällä? Esim. ekaluokkalaisen hiusten pituus ei miellytä parturireissun jälkeen, huutaa vaimolleen tyyliin " paskasti hoidettu"..

Alkaa hermot mennä myös toisella osapuolella pikkuhiljaa..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ainoa mitä voit tehdä, jos mies ei itse tajua kuinka huonosti käyttäytyy.

Vierailija
2/7 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.vittuilijan vaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on kännissä, jos selvinpäinkin tollanen?

Vierailija
4/7 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu pomminpurkaja paikalle.

Vierailija
5/7 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemieen on syy; venähtänyt sairasloma käsivamman takia, mutta huonolle käytökselle ei! Ja parasta on, että katoaa tollasen jälkeen illaksi pois..

Ai vitjat kun tekis niin mieli antaa takas ja kunnolla mutta eiköhän lapselle riitä yks aivoton aikuinen joka tekee kaikill pahan mielen.

Vierailija
6/7 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus itse aloin miettimään mitä ja millain lapsille "puhuu".

Ei ole kovin hyvä jos sanoo: "Kato mitä lapsillesi puhut" vaan minusta olisi parempi jos laitat vaikka radiosta nauhotuksen, MP3.n tai kännykän nauhottamaan ja kuuntelutat illalla.

Kissa tarttee nostaa pöydälle. Ja mies saikulle kun stressi tolla tasolla että lapset kärsii. Kohta lapset oirehtii.

Jos ukko ei lähde terapiaan, menkää yhdessä tai sinä voit mennä itse ja saada apua sitä kautta?

Terapeutti voi kertoa mitä te voitte kokeilla ja saat neuvoja.

Ei kannata tässä kaunistella ongelmia ja syyttää miestä miten lapsille räjähtelee ja seksi ei toimi. Omaan napaan voi myös kurkata.

Jos kotona on kaikki hyvin niin seksikin varmaan sujuisi ja löytäisitte yhdessä ongelmiin ratkasuja?

Toista on niin helppo haukkua..

Vierailija
7/7 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvin silti, ehkä ainoa mikä toimii.

Ja huutaa siis minulle, vaimolleen, ei lapselle. Tajusi kuitenkin lapselta anteeksi tuotakin hius juttua pyytää mutta minulle vetää "ääripäätä", illaksi ulos ja puhelin kiinni.

Ketuttaa niin paljon tommonen et vois paistinpannulla iskeä! Kissaa ei voi pöydälle nostaa kun siitä seuraa hermojen menetys tai " sä oot niin täydellinen mielestäs aina" tai " mitään mitä oot tehnyt ei tietenkään voi kritisoida."

Humalassa aivan urpo mutta ei väkivaltanen kuitenkaan..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan