Lue keskustelun säännöt.
Yle Teema eilen: Leikin loppu
27.08.2010 |
Katsoiko kukaan?
Mielettömän hyvä dokkari. Suosittelen katsomaan areenasta. Herätti paljon ajatuksia
Ja tuon jälkeen tuli paumpulissa kasvaneet. Edelleen suosittelen. :)
Kommentit (2)
Hulluksi se meno on mennyt lasten kanssa, täällä Suomessakin samaa havaittavissa. Lapsia ei näy pihoilla ja metsissä seikkailemassa samalla tavalla kuin ennen, missä lie suorittamassa jotain "fiksua". Turhautuvat sitten, kun eivät osaa enää käyttää oma-aloitteisesti mielikuvitusta, sosiaalisuus myös kadoksissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja suosittelen minäkin. Varsinkin se välituntipihojen ankeus mietitytti tänään välituntivalvonnassa.