Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullut päivät ovat niiiin huijausta!

Vierailija
12.10.2005 |

Itse Stockalla töissä olleena tekee pahaa nuo huijauspäivät. Hulluilla päivillä myytävänä olevat tuotteet eivät ole Stockmannin vakituotteita vaan vartavasten ostetaan iso erä skeidaa mitä myydään kohtuullisen hyvään hintaan. Sitten myydään jotain laatutavaraa naurettavalla alennuksella tai jopa kalliimmalla hinnalla ja ihmiset ostavat " hulluna" . Burberry paita minkä oikea hinta on 115e myydään sitten hintaan 110e ja kaikki ajattelevat että nyt ostetaan kun halvalla saa!

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Siis, eihän siellä ketään pakoteta ostamaan mitään. Ihmiset ostavat ihan vapaaehtoisesti sitä, mitä kuvittelevat tarvitsevansa.

Vierailija
2/44 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä ei ole muuta kuin ylihintaista tavaraa ja HULLUJA asiakkaita!

Kivempi asioida normaalina rauhallisena päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on itsestä kiinni mitä ostaa ja kuinka höynäytettävä on. Itse ostin muutamat tuotteet tänään jotka on ihan normaalistikin myynnissä (ei vaatteita) ja tsekkasin hinnat tuossa männäviikolla...Nyt sain samat tuotteet 58e halvemmalla.

Juu, voihan se olla etteivät nämä ole nyt sitten olleet sitä " normaalilaatua" mutta hei ihan oikeasti - luuletteko te että esim. Iittalalla on varaa myydä kakkoslaatua hp:llä ykköslaatuna? Tai että WSOY:n kirjat ovat juuri tällä kertaa sekundaa?

Vierailija
4/44 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vaatteeni kätevästi netistä.

Vierailija
5/44 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei HP olisi noin suosittu jos vuodesta toiseen ihmisiä vain huiputettais! Kai me jossakin vaiheessa tajuttais että huijausta koko homma. Itse olen ainakin löytänyt hulluilta päiviltä laadukkaampaa tavaraa kuin naapurikaupoista samaan hintaan.

Ja tuo että tarjoustuotteet eivät kuulu normaalivalikoimaan, sehän on just JUTUN JUONI! Kun muualla on noita Hintakaruselleja sun muita 3+1 päivää, niin myydään ylijäämäkamaa tarjoushintaan. Stockalla siis ihan varta vasten hulluille päiville hankittua, uutta, yleensä ihan stockan laatutasoista tavaraa.

Vierailija
6/44 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse Stockalla töissä olleena tekee pahaa nuo huijauspäivät. Hulluilla päivillä myytävänä olevat tuotteet eivät ole Stockmannin vakituotteita vaan vartavasten ostetaan iso erä skeidaa mitä myydään kohtuullisen hyvään hintaan

Joooo, en muistakaan että Stokkalla olisi aikaisemmin ollut myynnissä mm. Kivi-tuikkuja tai Arabian 24h astioita tai Iittala Verna tai Gaissa sarjaa. ;-)

Nämä ovat kuitenkin hulluilla päivilläkin ihan ykkösluokan kamaa jota myydään. Ehkä ovat vaan jonkinlaisissa promopaketeissa ja hinta sen takia halvempi että Stokka on tosiaan ostanut niitä ison satsin. Se ei kerro kuitenkaan laadusta mitään.

Vierailija
7/44 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kun muualla on noita Hintakaruselleja sun muita 3+1 päivää, niin myydään ylijäämäkamaa tarjoushintaan. Stockalla siis ihan varta vasten hulluille päiville hankittua, uutta, yleensä ihan stockan laatutasoista tavaraa.

Eli muut myyvät aleissa vaan lähinnä kamaa joka ei ole muuten mennyt kaupaksi. Stockalle tulee uutta kamaa hulluille päiville.

Vierailija
8/44 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeks ostin sukkahousuja lapsille ja resorit meni muutamassa käyttökerrassa pilalle. Nyt sukkikset venyneet vyötäröltä niin ettei enää voi käyttää. Roskiskamaa jo. Ostin sieltä kerran myös vauvan yökkärin ja hajos kans toka pesukerralla.

Vierailija
9/44 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kummempaan alennusta mun mielestä ostin silti miehelle kun oli hyvännäköiset. Cd:t ja dvd:t ym. elektroniikka oli edullista. Toki seillä on nää sisäänheitto tuotteet ja sitten paljon myydään keltaisilla lapuilla normaali/ylihintaista. On selvää, että nää Bogit, Name it ym. yliarvostetut halpiskamat räjähtääkin käteen, mutta niin ne tekee normaali hinnoillakin.

Vierailija
10/44 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin kaupassa ollut töissä ja ihan välillä naurettiin asiakkaille kuinka ne on niin höynäytettävissä tarjouslappujen perusteella.

Kun normaalihinta on 5.50 ja nyt saat nipussa tuotteita 4 kpl 20 eurolla niin jengi kerää hulluna ajatellen että ompas halpaa ja nyt kantsii ostaa.

Ja ap. sinä et muuten ole kovinkaan luotettava työntekijä kun kuitenkin puhut firman nimellä ja kerrot sellaisia asioita joita tuskin edes saisit kertoa. hmm...

Vierailija
11/44 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös ap puhunut olevansa entinen työntekijä.

Vierailija
12/44 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ruokapuolella on tuotteita oikeesti edullisesti.

Vaatteet jotka tilattu varta vasten hulluille päiville tulee muuten muutaman kk:n päästä " tarjouserinä" yms. myyntiin. Muutaman kerran olen huomannut. Samaan hintaan. Ostin hp:ltä housut " halvalla" ja niin ne oli sitten vähän ajan päästä taas siellä hyllyssä...

Vierailija
13/44 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tiet oli ihan tukossa :O En voi käsittää, että siellä olisi jotain noin houkuttelevaa, että sinne pitää aamulla jonottaa autolla kilometritolkulla. Hullujako ihmiset ovat. Onhan siellä esim. sähköhammasharja " tosi halvalla" . Heh sama harja maksaa meidän lähi cittarissa koko ajan saman verran....

Vierailija
14/44 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä, onko siellä niin kovin halpaa kuitenkaan.

Minä taas naureskelen kauppoja, jotka luulevat huiputtavansa asiakkaita tuollaisilla huijaskylteillä.. tai kun ei ilmoiteta kappalehintaa, tms. Onneksi kännykässä on nykyään laskin..

Vierailija
15/44 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairin sivuilla muuten halvin ei hp-hinta New Yorkiin on 495e kun hp-hinta on 345... Samoin Iittalan ja Arabian tuotteet ovat hyvällä tarjouksella.

On tietenkin sitten ihan itsestäänselvää että jotkut Bodyguardin 9,90e poolot eivät ole muuta kuin kertakäyttökamaa. Mutta hei - niin se pitää sitten ajatellakin. Mekin ostamme Espanjassa lomakodissamme käydessämme paikalliselta torilta hyvännäköisiä pukupaitoja (ovat muovipakkauksessa jne kauniisti viikattuna) hintaan 3kpl/10e. Mutta emme kyllä sitten oletakaan että ne kestäisivät yhtä pitkään kuin jonkun Jousipaidan 69,90 per paita hintainen paita.

Vierailija
16/44 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi on muuten, että esim. lastenvaatteet joita olen KERRAN hulluilta päiviltä ostanut, oli tosi rupulaatua.

Vierailija
17/44 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan niin, että se mitä Stockalla normaalisti myydään on I-laatua ja mikä on nyt Hulluhje Päivien alena on talouslaatua (ts. virheetöntä, mutta vähän edullisempaa valmistaa)...

Itse aikanaan ostin 4 Teema lautasta Anttilasta (ihan Arabian paketissa), ei kai ne sielläkään II-laatua voi myydä mainitsematta? Ja pari viikkoa myöhhemmin 2 " samanlaista" lautasta Espalla olevasta Arabian myymälästä. Nuo Espalta ostetut lautaset erottaa ihan silmät ummessa. Espalta ostettu kun painaa huomattavasti enemmän kun Anttilasta ostettu ja kun lautaset on pinossa, niin ihan selvästi näkee mitkä on Espalta ostettu, ne kun on paljon paksumpia ja pyöreämpireunaisia.

Vierailija
18/44 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry vaan.

Vierailija
19/44 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse aikanaan ostin 4 Teema lautasta Anttilasta (ihan Arabian paketissa), ei kai ne sielläkään II-laatua voi myydä mainitsematta? Ja pari viikkoa myöhhemmin 2 " samanlaista" lautasta Espalla olevasta Arabian myymälästä. Nuo Espalta ostetut lautaset erottaa ihan silmät ummessa. Espalta ostettu kun painaa huomattavasti enemmän kun Anttilasta ostettu ja kun lautaset on pinossa, niin ihan selvästi näkee mitkä on Espalta ostettu, ne kun on paljon paksumpia ja pyöreämpireunaisia.

Tuo ei nimittäin ole normaalia vaan kyseessä on ollut jonkinlainen virheellinen erä. Itse olen ostanut 24h sarjaa sekä Arabian tehtaanmyymälästä että Anttilasta että Stokkalta hulluilta päiviltä ja ovat tasan tarkkaan samaa kamaa.

Vierailija
20/44 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se huijausaspekti nimittäin.

Jos ostaa sitä mitä OIKEASTI juuri sillä hetkellä tarvitsee eikä osta mitä vaan koska se on nyt " halpaa" niin ei siinä ole mitään huijausta.

Esim. minä tarvitsin matkalaukun. Sain nyt hyvän noin 20% halvemmalla kuin ennen hp:tä. Miehellä on samanlainen kuin minulla mutta ostettu 6kk sitten. Ihan prikuulleen samanlaisia ovat nyt kun vertasin (myös pyörät yms. tekniikka).

Tarvitsemme myös lisäystä 24h sarjaan. Sitä saa loppuviikossa huomattavalla alennuksella kuten myös Gaissa laseja joita tarvitsemme.

Lähdemme tammikuussa New Yorkiin. Tarvitsimme siis lentoliput. Sain ne nyt noin 150e/kpl halvemmalla hp:ltä kuin jos olisin ostanut muualta. Haluamme suorat lennot (annamme sellaisellekin jonkin " arvon" ) joten vaihtoehtoja lentoyhtiöistä ollut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan