Hullut päivät ovat niiiin huijausta!
Itse Stockalla töissä olleena tekee pahaa nuo huijauspäivät. Hulluilla päivillä myytävänä olevat tuotteet eivät ole Stockmannin vakituotteita vaan vartavasten ostetaan iso erä skeidaa mitä myydään kohtuullisen hyvään hintaan. Sitten myydään jotain laatutavaraa naurettavalla alennuksella tai jopa kalliimmalla hinnalla ja ihmiset ostavat " hulluna" . Burberry paita minkä oikea hinta on 115e myydään sitten hintaan 110e ja kaikki ajattelevat että nyt ostetaan kun halvalla saa!
Kommentit (44)
kuvastosta MITÄÄN mielenkiintoista.
Vierailija:
Näin siis stocka saa superhalvalla kamaa ja katteet ovat huipussaan.
Eli on siis mielesäsi toooosi kauheaa jos Stockakin tienaa ja sinä saat tuotteet normaalia halvemmalla???
Kyllä ne tavarantoimittajatkin tienaavat kuitenkin hyvin jos myynti on 300% normaalista vaikka oma kate olisikin vain 70% normaalista.
Citymarketista ostetut ovat huomattavasti kevyempiä kuin Iittalan myymälästä ostetut.
Kannattaa ostaa mitä saa niin kauan kuin löytyy.
Onneksi mä olen ostanut omat Teemani vain ja ainoastaan tarjouksista niin ne on kyllä kaikki samanlaisia. Eipä tarvii siis stressata siitä että " aidot" ja kalliimmat erottais jotenkin näistä. ;-)
muistaakseni vain musta, harmaa ja keltainen.
että vaikka lähes mikä tahansa tavara olisi 70% alennuksessa, kaupalle jää kuitenkin siitä voittoa riittävästi. Siitä voi päätellä, kuinka paljon kauppa tuottaa voittoa, ja kuinka kuluttajaa höynäytetään " alennuksilla" , kun ostetaan euron tavaraa sisään ja myydään se 10 eurolla, alkup. hinta 15 egeä...
vaan nimensä mukaisesti " hullut päivät" .
On tainnu sulla jäädä työantajan perehdytys saamatta?
Vierailija:
että vaikka lähes mikä tahansa tavara olisi 70% alennuksessa, kaupalle jää kuitenkin siitä voittoa riittävästi. Siitä voi päätellä, kuinka paljon kauppa tuottaa voittoa, ja kuinka kuluttajaa höynäytetään " alennuksilla" , kun ostetaan euron tavaraa sisään ja myydään se 10 eurolla, alkup. hinta 15 egeä...
Puhumattakaan rahti- ynnä muista kuluista (vuokrat, henkilöstö), jotka pitää kustantaa nimenomaan katteen muodossa.
t.kauppias
sitä uusitaan. Esim. tulee uusi keittolautanen. Joitain osia ja värejä poistuu, uusia värejä tulee tilalle.
Vierailija:
sitä uusitaan. Esim. tulee uusi keittolautanen. Joitain osia ja värejä poistuu, uusia värejä tulee tilalle.
Teema on kuitenkin harvinaisen pitkään markkinoilla ollut astiasarja.
Eihän mitään astiasarjoja kannata hankkia, jos ajattelee, että ne kuitenkin joskus lopetetaan. :-)
Nyt toki sopii hankkia täydennystä jos tarvii.
on löytänyt hp-tuotteita stockalta myöhemmin samaan hintaan. Näin se on, eli myymättä jääneitä tuotteita laitetaan " karanteeniin" muutamaksi kuukaudeksi ja tulevat sitten myyntiin samaan hintaan myöhemmin. Se keltainen rimpsu hintalapusta on vain revitty pois. Ja mikäköhän tässä sitten on niin pahaa? Roskiinhan ne pitäis laittaa, niinkö?
Voi teitä, kun pitää valittaa valittaa valittaa... Eihän sinne hulluille päiville tosiaankaan kannata mennä jos on niin huijausta vaan. On sitten meillä tyytyväisillä asiakkailla enemmän tilaa pyöriä :)
Se on sitä asiakkaidenkalastusta. Saavat tavalliset tallaajatkin uskaltautumaan kauppaan sisälle ja jatkossakin siellä käymään. Vai käykö joku muka Stockmannilla ainoastaan hulluilla päivillä??
http://arabia.fi/designor/web/arabiawww.nsf/pages/102B29103CA45702C2256…
Ja eritoten tämä:
http://www.iittala.fi/designor/web/iittalawww.nsf/pages/3E94CD4BAAB79CA…
Teema uudistuu -juttu.
Mä sain mp3-soittimen noin 50 egee halvemmalla kuin muualta samanlaisen..
mainostanut noita poroja ja niiden hienoutta. Oli pakko sitten ostaa tälle kaverille se poro tuliaisiksi kun sen siihen hintaan näin! Ja yhdessä sitten vertailtiin ja mitään eroa ei löydetty.
T. se budapestin-kävijä
Itse ostin hintaan 49,90.
Voinko olettaa näiden siis olevan aidot Goretexit?
päiviltä lennot ja sain 132 euroo halvemmalla kuin halvin, jota ennen olin noille päiville löytänyt. Huijausta tai ei, koneeseen hyppään.
en minäkään kyllä ymmärrä sitä massahysteriaa - ei siellä tosiaan nii-iin halpaa ole että tungokseen kannattaisi mennä ähkimään ja hikoilemaan. Ja tiesittekös muuten, että tavarantoimittajat MAKSAVAT STOCKALLE, että saavat tuotteensa juuri näille paljon mainostetuille hulluille päiville. Eli vaikka sinulla olisi kamaa tosi halvalla iso kasa, he eivät sitä ota ellet maksa heille hullut päivät-lisää. Uskokaa tai älkää. Näin siis stocka saa superhalvalla kamaa ja katteet ovat huipussaan.