Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JÄRKKYJÄ NOI BB-JANI JA SARI:-/

Vierailija
27.08.2010 |

Siinä on kaksi kauheinta, onneksi tippuvat eka kierroksilla....

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKA SARI???

Vierailija
2/23 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKA SARI???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toista noin.

Vierailija
4/23 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä muotinäytöksessä. kanantakapyrstötukka olis kans aika kuvaava hiusmuodista, mutta susta se ois nimittelyä?

Vierailija
5/23 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä sen tuntee heti kaikki.

Vierailija
6/23 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä muotinäytöksessä. kanantakapyrstötukka olis kans aika kuvaava hiusmuodista, mutta susta se ois nimittelyä?

Olet ihan oikeassa:) Mutta tokihan kyseessä on ohjelma, joka voi herättää voimakkaita reaktioita:D

Vierailija
7/23 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihdearvoa tavallaan...mutta noi tippuu. Ja toisten dissaajat.

Vierailija
8/23 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tippuvat:)

Vierailija
9/23 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ne on niin itseriittoisia ja dissaa muita.

Vierailija
10/23 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niiiiin... ei saa ees sanottuuuu...YÄK!!!

Siis mä en kestä!!!

Mitä se ees siellä tekee???

Pois vaan!!!

Kauheet kattoo!!!

Vierailija
11/23 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah! Tosi hauskaa, oikeasti, toivon että Jani ja Marika lähtee.

Vierailija
12/23 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu pois hyvä kansa ei tee muuta kuin jatkossa haastaa kaikkien asukkaiden kanssa riitaa.... opitte sen kyllä huomaamaan.... Seinäjokiset tietää aina jotain. Tunnen tyypin hyvin, baaris se meinas kännis viedä multa paikan ja rupes viel mesoon, jossa olin viimeset muutaman tunnin kerennyt istua...

terveisin: Seinäjoki

Vierailija
13/23 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko huomanneet, että Satu siellä kaikki ohjelmat on keksinyt ja yhteiset keskustelunaiheet. Aika tylsää porukkaa kaiken kaikkiaan. Ja jos sieltä vielä ne rääväsuut lähtee niin mitä sit. Ja tuo Jani on viattoman herttanen. Maria ja Paul niistä ärsyttävimmät on, mut toisaalta tuollaisten ihmisten ympärillehän koko ohjelma on rakennettu. Jos nyt joitain olis itsellä noussut mieluisena mieleen niin ne olis Olikos se Ville (blondi poika, joka pussaili tyttöystävää vielä ennen taloon astumista) ja se ehkä hieman tylsän oloinenkin punapää (ei se bi).

Vierailija
14/23 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu pois hyvä kansa ei tee muuta kuin jatkossa haastaa kaikkien asukkaiden kanssa riitaa.... opitte sen kyllä huomaamaan.... Seinäjokiset tietää aina jotain. Tunnen tyypin hyvin, baaris se meinas kännis viedä multa paikan ja rupes viel mesoon, jossa olin viimeset muutaman tunnin kerennyt istua... terveisin: Seinäjoki

siis viihdearvoa on... tykkään tyypistä, on tarpeeksi ärsyttävä että jaksaa katella,samoin Maria ja Paul pysykööt talossa. Lampaat ulos!

Vierailija
15/23 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon vähä ku se nelikymppi,hitusen laihempi vaan ja hiukset samanlaiset...ikääkin mulla yks kymppi vähemmän. mä oon 40v.nä varmaan ihan samanlainen:)

Vierailija
16/23 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Satu pois hyvä kansa ei tee muuta kuin jatkossa haastaa kaikkien asukkaiden kanssa riitaa.... opitte sen kyllä huomaamaan.... Seinäjokiset tietää aina jotain. Tunnen tyypin hyvin, baaris se meinas kännis viedä multa paikan ja rupes viel mesoon, jossa olin viimeset muutaman tunnin kerennyt istua..."

No toihan tyyli näkyy jo päällekin päin ja on ennakoitavissa. JUST SITÄ TYYPPIÄ: Onneksi ei ole lapsia, pikku-satu olisi rasittava lapsen koulukaverina...

Vierailija
17/23 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti tunteita herättäviä ihmisiä! Kuten Satu ja Maria ja jopa Paul.

Kovin käy tylsäksi loppukausi jos heti äänestetään pois kaikkein ärsyttävimmät.

Vierailija
18/23 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin vielä tässä vaiheessa lähes kaikkien pluspuolella, eikä tosiaan ole lähdössä bbplazankaan äänestyksen mukaan, vaan on toisena yli 14% plussaa Hannun jälkeen, jolla on yli +20%.

Vierailija
19/23 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vain katselee nokkaansa pitkin toisia, eikä sano mitään.

Jos olisikin sanomassa suoraan toisille, että nyt meni hermot, palo pinnat ja paahtoleivät (Häräntappoasetta lainatakseni)kannattaisi säästää talossa.

Toki mulla ei ole mitään rahastuskanavaa, joten en tiedä josko sitten on avautunut, mutta ehkä se näytettäisiin.

Vierailija
20/23 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne äänestettään pois jotka aiheuttavat niitä reaktioita ja säpinää talossa.

Muuten koko homman voittaa taas joku tyyyyylsä Sauli-tyyppi tai vastaava.

Eli se Jani ulos ja se lsbo Koivuniemi fani kanssa.

Ehkä tylsimmät tuosta porukasta--

No joo se "pidän ehkä noin 90prossasesti tytöistä ja 10prossasesti pojista" kälättäjä saisi lähteä kotiinsa myös.