Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voisitko sinä käyttää leveälahkeisia farkkuja nyt kun pillifarkut ovat muotia

Vierailija
26.08.2010 |

ostin noin 6-7 vuotta sitten leveälahkeiset farkut ja silloin ne olivat kuuminta hottia. Olenko ihan pelle jos nyt vedän ne jalkaani?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne "boy friend jeanssitkin" vielä muotia. Enkä kyllä niin välitä siitä, mikä on juuri muodissa jos vain istuu hyvin päälle ja näyttää kivalta.

Vierailija
22/31 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä vaan käy työstä löytää edes näitä ns. normaaleja boot leg-mallisia housuja kun pillihousut tosiaan on muotia.

omasta mielestäni näytän sellaisissa ihan makkaralta liian pienessä kuoressa, mies tosin sanoo että sopii mulle...mut kai se on monilla farkkujenkin kanssa se "minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa"-meininkin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 10 v ajan noita alaspäin vähän leveneviä mut vaikken yhtään muotia seuraa tai niin välitä mitä päälleni puen niin nyt en noita leveälahkeisia käytä vaan olen ostanut piukkoja mut alhaalta normaaleja, siis melkeen pillit mut kuin boot cut, jotain siltä väliltä. Eli leveälahkeiset farkut on mun mielestä pahasti out, leveälahkeiset housut taas on suurta muotia nyt - siis täällä suomessa.

Vierailija
24/31 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 10 v ajan noita alaspäin vähän leveneviä mut vaikken yhtään muotia seuraa tai niin välitä mitä päälleni puen niin nyt en noita leveälahkeisia käytä vaan olen ostanut piukkoja mut alhaalta normaaleja, siis melkeen pillit mut kuin boot cut, jotain siltä väliltä. Eli leveälahkeiset farkut on mun mielestä pahasti out, leveälahkeiset housut taas on suurta muotia nyt - siis täällä suomessa.

Enkä välittäisi yhtään mitään siitä minkä luulette olevan "muotia" Suomessa. Suurimman osan ajasta ihmiset tuntuvat siellä viljelevän jonkinlaista 50-lukua muistuttavaa pukeutumistyyliä, jonka muualta tulleet kokevat vähintäänkin omituiselta näyttäväksi.

Vierailija
25/31 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yksi asia olisi vaan "muodissa" ja kaikkien pitäisi näyttää identtisiltä... Puhumattakaan siitä että kaikki farkkumallit ei todellakaan vaan käy kaikille. Kyllä ihmisen pitää osata katsoa peiliin ja jättää ne pillit kauppaan, jos ne ei käy.

Itse hoidan vaateostokseni ulkomailta (lähinnä Lontoosta/netin välityksellä) sillä olen aika lyhyt ja petite-valikoima on mieletön ulkomaan kaupoissa.

Ei todellakaan ole yhtä farkkumallia, joka olisi ollut pelkästään in, vaan koko ajan on tarjolla niitä pillejä (skinny jeans), flares, boyfriend ja bootleg.

Se vähän harmittaa, että omalle kropalle kävisi parhaiten ihan suorat lahkeet, mutta niitä on nyt ollu muutaman vuoden vähän vaikea saada. Tyydytään niihin bootlegeihin, vaikka ne lahkeet hiukan hulmuaakin täällä Suomen yksipuolisessa pillifarkkuviidakossa =)

Vierailija
26/31 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin noin 6-7 vuotta sitten leveälahkeiset farkut ja silloin ne olivat kuuminta hottia. Olenko ihan pelle jos nyt vedän ne jalkaani?

En ole muodin orja vaan käytän niitä vaatteita, joista tykkään. Pillifarkuista en tykkää.

Vierailija
27/31 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä välittäisi yhtään mitään siitä minkä luulette olevan "muotia" Suomessa. Suurimman osan ajasta ihmiset tuntuvat siellä viljelevän jonkinlaista 50-lukua muistuttavaa pukeutumistyyliä, jonka muualta tulleet kokevat vähintäänkin omituiselta näyttäväksi.

boot leg mutta ainakin USAssa se on boot cut. Bootleg kuten se lausuttuna kuulostaa tarkoittaa salakuljetettua tavaraa.

Vierailija
28/31 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

boot leg mutta ainakin USAssa se on boot cut. Bootleg kuten se lausuttuna kuulostaa tarkoittaa salakuljetettua tavaraa.

terv usasta

Vierailija
29/31 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv usasta

t. bootleg whisky

Vierailija
30/31 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestä vain hyvin harvalle.. täytyy olla lähes mallimainen kroppa. Joten kamalampaa on minusta vetää jalkaan pillit jotka ei näytä hyvälle kantajansa päällä kun että käyttää suora-leveä lahkeisia housuja!

Vierailija
31/31 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, ne eivät ole tosi tosi leveät, mutta kummiskin niin että selvästi näkyy levenevän punteista.

Inhoan NIIIN pillifarkkuja.. Näyttäisin ihan hirveältä niissä. Niinkuin kaikki muut kun käyttävät..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi