Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voisitko sinä käyttää leveälahkeisia farkkuja nyt kun pillifarkut ovat muotia

Vierailija
26.08.2010 |

ostin noin 6-7 vuotta sitten leveälahkeiset farkut ja silloin ne olivat kuuminta hottia. Olenko ihan pelle jos nyt vedän ne jalkaani?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän yleensä bootcut -mallisia farkkuja kun ne minusta sopii mun vartalolle parhaiten. Tällä hetkellä kuitenkin jalassa Espritin mammafarkut ;) Pillifarkut ei oo mun juttu.

Vierailija
2/31 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyläl ole ikinä ollut mikään trendipelle, vaan käytän niitä vaatteita jotka omasta mielestäni näyttävät päällä hyvältä ja sopivat omaan tyyliini. Minun pillifarkku-kauteni oli 20 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka on niin epävarmoja ja pelokkaita, että miettivät voiko jotain pukea päälle siksi kun se ei ole viimeisintä muotia.

Kauhea määrä tuhlattua energiaa kuluu siihen, kun ihminen miettii mitä muut hänestä ajattelevat.

Minusta itsevarma älykäs nainen osaa poimia siitä pintamuodista itselleen sopivimmat osat, jos haluaa muotia seurata. Mutta muuten pysyy vartalolleen uskollisena.

Mikään ei ole niin järkyttävän rumaa ja epäseksikästä kuin lyhyet paksut persjalat tungettuina pillifarkkuihin huoh!

Ketä varten te muuten edes sitä "muotia" päällenne revitte, muita samanlaisia epävarmoja naisparkoja, jotka tuijottavat muita ja miettivät samalla mitä ne muut itsestä ajattelevat.

Niin ja en todellakaan kulje tuulipuvuissa ym. Vaan päällä on hyvännäköiset trendikkäät vaatteet joissa vartaloni näyttää hyvältä ja joissa viihdyn.

Vierailija
4/31 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka on niin epävarmoja ja pelokkaita, että miettivät voiko jotain pukea päälle siksi kun se ei ole viimeisintä muotia. Kauhea määrä tuhlattua energiaa kuluu siihen, kun ihminen miettii mitä muut hänestä ajattelevat. Minusta itsevarma älykäs nainen osaa poimia siitä pintamuodista itselleen sopivimmat osat, jos haluaa muotia seurata. Mutta muuten pysyy vartalolleen uskollisena. Mikään ei ole niin järkyttävän rumaa ja epäseksikästä kuin lyhyet paksut persjalat tungettuina pillifarkkuihin huoh! Ketä varten te muuten edes sitä "muotia" päällenne revitte, muita samanlaisia epävarmoja naisparkoja, jotka tuijottavat muita ja miettivät samalla mitä ne muut itsestä ajattelevat. Niin ja en todellakaan kulje tuulipuvuissa ym. Vaan päällä on hyvännäköiset trendikkäät vaatteet joissa vartaloni näyttää hyvältä ja joissa viihdyn.

entä jos haluaa pukeutua krimplenemekkoon ja huopikkaisiin? mitä väliä mitä muut ajattelee

Vierailija
5/31 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäisin leveälahkeisia housuja,jos menisivät raskaden jälkeen päälle =D...niitä on vino pino odottamassa kaapissa josko, joskus niihin vielä mahtuisin.Pillifarkkuja en pukisi mistään hinnasta päälle..eivät ole minun makuuni eivätä todellakaan tälle kropalle.Itse valitsen vaatteet sen mukaan mikä minulle sopii ja mistä itse pidän :).

Vierailija
6/31 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi niin kuin laittaa päälle jotain päälle vain siksi että se on muotia huolimatta siitä miten se sopii.

Eli jos leveälahkeiset farkut minulle sopivat niin käytän niitä vaikka muodissa olisi pinkit polvihousut.

Vierailija
7/31 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jalat on paksut, painan 60kg ja olen yli 30v. En halua apinoida teinejä. Käytän hyvin istuvia boot cut farkkuja, kaikista paras malli meitsille.

Vierailija
8/31 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä voisi vetää pillihousuja jalkaani. Ensinnäkään en tykkää sellaisista housuista kenelläkään ja toisekseen ne ei sovi mulle.

Vierailija
9/31 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sitten kerskailla, että sinä hoksasit tämän trendin jo kolme vuotta sitten.

Vierailija
10/31 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten leveää lahjetta tarkoitat mutta

minä näen kaupassa pillit, suorat lahkeet ja leveät lahkeet.

Minulle sopivat parhaiten nuo leveälahkeiset ja viimeksi ostin sellaiset 3vko sitten

Vierailija
11/31 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillifarkkuja, leveälahkeisia, boyfriend cuteja. Kaikki käy, mikä hyvältä näyttää.

Jos olette vähänkin katsoneet kuvia muotinäytöksistä, niin olisitte huomanneet superleveälahkeisten housujen siellä lepattavan. ;)

Vierailija
12/31 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leveälahkeisethan ovat tulossa takas muotiin 2011 keväällä.. ;))

Vierailija
13/31 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso mistä tahansa amerikkalaisesta nettikaupasta niin leveälahkeisia farkkuja myydään tällä hetkellä nimellä "trouser jeans" suurena uutuutena.

Vierailija
14/31 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ne eivät sovi minulle. Sen sijaan pidän pillifarkkuja silloinkin kun ne eivät vuorostaan ole muotia. Joten jos itse tykkäät ja näytät mielestäsi hyvälle, niin pidä vaan.

Vierailija
15/31 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti ei ole mulle mikään orjuuttaja tai suunnan näyttäjä.

Vierailija
16/31 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ne aina aika-ajoin muotiakin ;P

Pillifarkut mun päälläni näyttävät kammottavilta. En siis hairahda niihin enää ikinä, kiitos vaan. 14-vuotiaan pieni hairahdus strecheihin suotaneet sentään...

Mun BMI on jotain 18 eli näillä rimppakintuille ei kovin piukkoja pistetä ilman anorektikkoefektiä...

Vierailija
17/31 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän joinakin päivinä leveitä lahkeita, välillä pillejä. Täl hetkel pillit, eilen leveät. Kengät ja pusero/takki sen mukaan...

Vierailija
18/31 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytänkin sellaisia, jotka on reidestä tiukat, mutta alhaalta löysemmät. Siis suoralahkeisia ne kai on.

En suostu käyttämään pillifarkkuja enää koskaan. Ne on mun jalassa järkyt, kun on persettä kuitenkin ja jalat on ihan pillit. Oikein perseen koko korostuu. Ja en ole siis lihava.

Vierailija
19/31 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään, että pillifarkut on muotia. Niitä näkee niin harvalla. Olen Hesan keskustassa töissä ja näen aika paljon ihmisiä päivittäin.

Mutta olen aina ostanut ajattomia vain vähän kapenevia tai suoria farkkuja. Oikeasti käytän farkkuja tosi harvoin, oisko nytkin vain yhdet kaapissa. Töihin pitää mennä housu- tai jakkupuvussa.

Vierailija
20/31 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan IKINÄ pue pillifarkkuja, vaikka kuinka olisivat "muotia". Pitää olla uskollinen omalle vartalolleen, eikä pukea mitään vain sen vuoksi että on muotia. Kaupungilla näkee näitä, jotka on pukeneet viimeisimpiä villityksiä, vaikka ei omalla kropalle sovi. Aika säälittävää.

Mä näytän aivan järkyttävältä pillifarkuissa. :D Bootcut sen olla pitää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi