Järkky! Nyt TV2 hääohjelma
tämä nainen sanoi mm., että "mitä hän voi ulkonäölleen" ja "hän ei jaksa olla enää seksisymboli" WTF!!?
http://ohjelmat.yle.fi/satuhaat/kesan_2008_parit/osa_12_janika_mika/kuv…
Jo on epärealistiset luulot itsestään!!
Tuon äijänkin sai pokattua vain väkisin: hankkiutui raskaaksi "vahingossa".
Kommentit (80)
Osaako häistä nauttia samanlailla, jos on jo pari mukulaa jalkoissa pyörimässä? Ymmärrän kyllä, että väsyneenä kaikkeen reagoi voimakkaammin, myös pettymyksiin.
Sitä jäin miettimään, että onko yleistä, että vihitään maistraatissa ja haetaan suhteelle siunaus kirkolta. Kaksi kertaa sanotaan tahdon.
Morsian oli kyllä yks negatiivisuuden ruumiillistuma.
Mikäköhän sen nikki on plussalla?
Tunnetko hänet jos voit sanoa, ett käy sääliksi hänen lapsiaan? Lapsellisesti sanottu ja typerää.
että tämä "seksisymoli" soittaa tuolle äijälle johonkin Siwaan, että hei mä oon raskaana.
ja muista mitään välittämättä julkisesti televisiossa - on se vain jäävuoren huippu miten hän käyttäytyy oikeasti...
Kertoo mielestäni myös paljon ne kommentit, joita hän sanoi siitä, että ei halua lapsia juhlaan mukaan.
Ja ompa ainakin eka lapsi hankittu sen takia, että saadaan tuo Mika nalkkiin. (Karsee äijäkin, miten joku voi haluta tuollaisen?) Noidannuolikin iski sulhaseen niin sopivasti - aivan kamalaa. Sääliksi tosiaan käy.
Tunnetko hänet jos voit sanoa, ett käy sääliksi hänen lapsiaan? Lapsellisesti sanottu ja typerää.
hänen nikin kaksplussalla, linkittäkää tämä ketju hälle.
vois tehä hyvää.
Ei sitten tule mieleen, että hän voi olla muuten aivan erilainen? Jännitys ja stressi voi purkautua jolle kulle tuolla tavalla. Vaikka minä en teeveessä esiintyvistä ihmisistä pitäisi, en heitä tuolla tavoin haukkuisi.... Osaan käyttäytyä täällä netissäkin.
Ei sitten tule mieleen, että hän voi olla muuten aivan erilainen? Jännitys ja stressi voi purkautua jolle kulle tuolla tavalla. Vaikka minä en teeveessä esiintyvistä ihmisistä pitäisi, en heitä tuolla tavoin haukkuisi.... Osaan käyttäytyä täällä netissäkin.
Tiedän tarkalleen että vinkkaan tutuille tre-pirkkala-akselilla, että ei kannata kyseistä neitosta palkata. Siitä tulee vain ongelmia. Ja minkä se Janika itselleen mahtaa kun hän on niiiin hyvännäköinen ja vähintään koko Hämeen seksisymboli!
Osaako häistä nauttia samanlailla, jos on jo pari mukulaa jalkoissa pyörimässä? Ymmärrän kyllä, että väsyneenä kaikkeen reagoi voimakkaammin, myös pettymyksiin.
Sitä jäin miettimään, että onko yleistä, että vihitään maistraatissa ja haetaan suhteelle siunaus kirkolta. Kaksi kertaa sanotaan tahdon.
Esimerkiksi meillä mies ei kuulu kirkkoon, mutta minä taas kuulun. Halusin kirkko häät, mutten toisen vakaumusta voi muuttaa ja minulle usko taas on tärkeä. Tästä syystä maistraatti oli pakollinen ja haimme kirkollisen siunauksen liitollemme. Kumpikin tyytyväinen. :)
Tietääkö kukaan tuleeko ko jaksosta uusinta? Näin vain hetken ja nyt luen kirjoituksia ja mietin voiko tämän nähdä vielä kokonaan..?
Hirveän ruma ulosanti. Puhe on epäselvää ja töksähtelevää.
http://areena.yle.fi/video/1231000
mutta kampaus oli kyllä aivan surkea. Kun kerran haluttiin panostaa häihin, oisin panostanut sekä kampaukseen että meikkiin, ne ois tehneet hänestä todella upean. No mies nyt on sellaisen plösähtäneen näköinen, ei lainkaan minun tyyppiäni. Mutta hyvä että tunsivat vetoa toisiinsa ja vaikuttivat rakastuneilta.
Nainen vaikutti tosi lapselliselta, mutta se mitä sanoivat juhlien lopussa on jotain mitä itsekin allekirjoitan. Valittettavasti häät aika usein nykymaailmassa ovat näytelmää, en itse sellaisia häitä tahtoisi. Mitä niistä saa? Ei mitään.
Pikkasen joo itsetunto korvissa, huh huh!
Ei kiinnitä millään tavalla huomiota.
Hmm... Ovatkohan vielä yhdessä?!?
Oli tosiaan kovat luulot naisella! vieäköhän yhdessä ovat?
Järkyttävä nainen! Ilmeisesti ollut helppo elämä, kun ei ole mihinkään tyytyväinen.
Just näin. Sitä saa mitä tilaa.
Julkisuus=totuus ilmi ja ilmoille.