Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkky! Nyt TV2 hääohjelma

Vierailija
26.08.2010 |

tämä nainen sanoi mm., että "mitä hän voi ulkonäölleen" ja "hän ei jaksa olla enää seksisymboli" WTF!!?

http://ohjelmat.yle.fi/satuhaat/kesan_2008_parit/osa_12_janika_mika/kuv…

Jo on epärealistiset luulot itsestään!!

Tuon äijänkin sai pokattua vain väkisin: hankkiutui raskaaksi "vahingossa".

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin. Sitä saa mitä tilaa.

Julkisuus=totuus ilmi ja ilmoille.

Vierailija
62/80 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako häistä nauttia samanlailla, jos on jo pari mukulaa jalkoissa pyörimässä? Ymmärrän kyllä, että väsyneenä kaikkeen reagoi voimakkaammin, myös pettymyksiin.

Sitä jäin miettimään, että onko yleistä, että vihitään maistraatissa ja haetaan suhteelle siunaus kirkolta. Kaksi kertaa sanotaan tahdon.

Morsian oli kyllä yks negatiivisuuden ruumiillistuma.

Mikäköhän sen nikki on plussalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko hänet jos voit sanoa, ett käy sääliksi hänen lapsiaan? Lapsellisesti sanottu ja typerää.

Vierailija
64/80 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä "seksisymoli" soittaa tuolle äijälle johonkin Siwaan, että hei mä oon raskaana.

Vierailija
65/80 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muista mitään välittämättä julkisesti televisiossa - on se vain jäävuoren huippu miten hän käyttäytyy oikeasti...

Kertoo mielestäni myös paljon ne kommentit, joita hän sanoi siitä, että ei halua lapsia juhlaan mukaan.

Ja ompa ainakin eka lapsi hankittu sen takia, että saadaan tuo Mika nalkkiin. (Karsee äijäkin, miten joku voi haluta tuollaisen?) Noidannuolikin iski sulhaseen niin sopivasti - aivan kamalaa. Sääliksi tosiaan käy.

Tunnetko hänet jos voit sanoa, ett käy sääliksi hänen lapsiaan? Lapsellisesti sanottu ja typerää.

Vierailija
66/80 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen nikin kaksplussalla, linkittäkää tämä ketju hälle.

vois tehä hyvää.

Vierailija
67/80 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten tule mieleen, että hän voi olla muuten aivan erilainen? Jännitys ja stressi voi purkautua jolle kulle tuolla tavalla. Vaikka minä en teeveessä esiintyvistä ihmisistä pitäisi, en heitä tuolla tavoin haukkuisi.... Osaan käyttäytyä täällä netissäkin.

Vierailija
68/80 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten tule mieleen, että hän voi olla muuten aivan erilainen? Jännitys ja stressi voi purkautua jolle kulle tuolla tavalla. Vaikka minä en teeveessä esiintyvistä ihmisistä pitäisi, en heitä tuolla tavoin haukkuisi.... Osaan käyttäytyä täällä netissäkin.

Vierailija
69/80 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tarkalleen että vinkkaan tutuille tre-pirkkala-akselilla, että ei kannata kyseistä neitosta palkata. Siitä tulee vain ongelmia. Ja minkä se Janika itselleen mahtaa kun hän on niiiin hyvännäköinen ja vähintään koko Hämeen seksisymboli!

Vierailija
70/80 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako häistä nauttia samanlailla, jos on jo pari mukulaa jalkoissa pyörimässä? Ymmärrän kyllä, että väsyneenä kaikkeen reagoi voimakkaammin, myös pettymyksiin.

Sitä jäin miettimään, että onko yleistä, että vihitään maistraatissa ja haetaan suhteelle siunaus kirkolta. Kaksi kertaa sanotaan tahdon.

Esimerkiksi meillä mies ei kuulu kirkkoon, mutta minä taas kuulun. Halusin kirkko häät, mutten toisen vakaumusta voi muuttaa ja minulle usko taas on tärkeä. Tästä syystä maistraatti oli pakollinen ja haimme kirkollisen siunauksen liitollemme. Kumpikin tyytyväinen. :)

Vierailija
71/80 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan tuleeko ko jaksosta uusinta? Näin vain hetken ja nyt luen kirjoituksia ja mietin voiko tämän nähdä vielä kokonaan..?

Vierailija
72/80 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän ruma ulosanti. Puhe on epäselvää ja töksähtelevää.

http://areena.yle.fi/video/1231000

Vierailija
73/80 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kampaus oli kyllä aivan surkea. Kun kerran haluttiin panostaa häihin, oisin panostanut sekä kampaukseen että meikkiin, ne ois tehneet hänestä todella upean. No mies nyt on sellaisen plösähtäneen näköinen, ei lainkaan minun tyyppiäni. Mutta hyvä että tunsivat vetoa toisiinsa ja vaikuttivat rakastuneilta.

Nainen vaikutti tosi lapselliselta, mutta se mitä sanoivat juhlien lopussa on jotain mitä itsekin allekirjoitan. Valittettavasti häät aika usein nykymaailmassa ovat näytelmää, en itse sellaisia häitä tahtoisi. Mitä niistä saa? Ei mitään.

Vierailija
74/80 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen joo itsetunto korvissa, huh huh!

Vierailija
75/80 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnitä millään tavalla huomiota.

Vierailija
76/80 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Ovatkohan vielä yhdessä?!?

Vierailija
77/80 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosiaan kovat luulot naisella! vieäköhän yhdessä ovat?

Vierailija
78/80 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä jakso tänä on??

Vierailija
79/80 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvasivu ei lataudu

Vierailija
80/80 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä nainen! Ilmeisesti ollut helppo elämä, kun ei ole mihinkään tyytyväinen.