Järkky! Nyt TV2 hääohjelma
tämä nainen sanoi mm., että "mitä hän voi ulkonäölleen" ja "hän ei jaksa olla enää seksisymboli" WTF!!?
http://ohjelmat.yle.fi/satuhaat/kesan_2008_parit/osa_12_janika_mika/kuv…
Jo on epärealistiset luulot itsestään!!
Tuon äijänkin sai pokattua vain väkisin: hankkiutui raskaaksi "vahingossa".
Kommentit (80)
huh huh... melkoinen pissapää tuo morsio!!!!!! ihan nätti nainen juu, mutta että seksisymboli ja noin veemäinen luonne... mä oon kyllä nyt vähän sanaton!
Nyt mä kusin housuun.
Ne oli palkannut hääsuunnittelijan! Ei kyllä tuloksesta uskoisi.
Ja kummallakin on varmaan lapsia jo uuden puolison kanssa. En siis tunne heitä, mutta tuli vaan sellanen tunne, että nää vois olla sellasia "kertakäyttöihmsiä"..
Janika ja hönäytetty miekkonen eivät haluaisi juhliin yhtäkään lapsivierasta, mutta pakotettuna ne saavat tulla...
Janika sanoi: "Valitettavasti ne sinne tulee ja muutama muukin lapsi"
On se kamalaa kun lapset osallistuvat vanhempiensa häihin!
lopulta kaikki on hyvin ja blaa blaa.
Siis ihan oikeesti aivan kamalat pöytäkoristelut ja ne on maksanut tosta ala-arvosesta scheissesta jollekin "suunnittelijalle".
Uskomatonta :O Järkky morsian. Ulkoisesti kaunis, mutta sisäisesti jotain muuta... Hankala ihminen. On paljon kauniimpiakin naisia, jotka sentään käyttäytyvät normaalisti
Todella kammottava. Itsekin saan siistimmän nutturan aikaiseksi. Voi voi!
Nyt näin sen kammottavan maasturin kirkon edessä!
Tämähän on oikein white trash -pariskunnan ruumiillistuma :)
siis oli KAMPAAJALLA ja tollainen sotkukasa tuli? Ja ne rullat aamulla... eihän niistä ees tullut mitään kiharaa??
kun pappi puhui että "mika kertoi että janika miellyttää häntä ulkoisesti"
saman olisi saanut itse aikaan vessan peilin edessä!
siis oli KAMPAAJALLA ja tollainen sotkukasa tuli? Ja ne rullat aamulla... eihän niistä ees tullut mitään kiharaa??
Ei juma, se tosiaan luulee olevansa jokin kaunotar ja oikea prinsessasaalis.
Sääliksi käy, koska todellisuus on niin kaukana.
Ovat edelleen yhdessä ja kaksi lasta.
toi kundi nyt katseli jo pappiakin sillä silmällä.
mimmi kertoo kuinka kaikki muut on sille kateellisia kun se on niin hyvän näkönen!
Ja et työtoverit sabotoi sen työtä kun se on niin hyvän näkönen ja iski sen ihqun miehen :D Mä repesin!