Synttärikutsusta asiaa
On alkanut ärsyttää sellainen seikka että jos laitan kutsuun" ilmoitathan ellet pääse tulemaan" niin aina löytyy niitä jotka eivät vaivaudu ilmoittamaan eivätkä tule. Taas tänä vuonna väsäillään tässä lapseni synttärikutsuja luokkakavereille ja mietinkin että olisko liian tylyä vaan laittaa "ilmoita pääsetkö tulemaan"? en millään enää viitsisi maksaa ylimääräistä niistä jotka eivät vaivaudu ilmoittamaan eivätkä tule. Kutsut vietetään maksullisessa paikassa...
Kommentit (4)
Silti aina on ollut joukossa niitä, jotka ilmoittavat tulostaan samana aamuna. Onneksi nykyään juhlat ovat pienempiä, kun lapset ovat isompia.
Meillä lapsi, 10 v soitta itse ja yleensä se on se että tulee. Ei niinkään jos ei tule, eli pyydä ilmottaan tulosta.
Meillä kaikki luokkakaverit ovat aina tulossa, mutta vanhemmillaan voi olla jotain muita suunnitelmia eli hehän sen loppupelissä päättävät.
ja niin muutkin 8-vuotiaiden vanhemmat täällä tekee. Ei nuo 8veet osaa vielä itse varmaksi sanoa pääsevätkö tulemaan ja kuka on ilmoittanut ja kenelle...ap
Meillä lapsi, 10 v soitta itse ja yleensä se on se että tulee. Ei niinkään jos ei tule, eli pyydä ilmottaan tulosta.