Pst mammat! Kaikki mitä luette täällä ei ole totta.
Kommentit (11)
Miksi kukaan ei aiemmin kertonut!!!
No voi hitsi, minä kun olen jättänyt ukkoni, pieksänyt naapurin kakarat, luopunut marimekkokuosista ja crokseista sekä ottanut 5-vuotiaani pois virikehoidosta ja srk- kerhosta tämän palstan ohjeiden mukaan...
Mitä mä nyt teen??
olevansa todella nokkela otsikossaan.
Kokemuksesta tiedän että tuollaiset asiat voidaan ottaa vakavasti. ky. tapauksesta en tiedä mutta läheltä seurannut samantapasita.
Kokemuksesta tiedän että tuollaiset asiat voidaan ottaa vakavasti. ky. tapauksesta en tiedä mutta läheltä seurannut samantapasita.
Hankin työn, jossa tienaan 10 000e/kk netto, otin miljoonan asuntolainankoska täällä sanottiin että se kannattaa ilman muuta, ostin henkivakuutukset, lapsivakuutukset, otin lapset pois tarhasta, mies on koti-isä joka kuntoilee ja syö terveysruokaa, luovuttiin kolmannesta autosta ilmaston hyväksi, lahjoitan rahaa hyväntekeväisyyteen, kuljen metrolla, kierrätän, teen vapaaehtoistyötä, olen opetellut täydelliseksi rakastajaksi koska muutenhan mieheni pettää minua, käyn kauneusleikkauksissa, imetän mutta en sairaalloisen pitkään ja käytän kierrätysvaippoja.
9 kk päästä alat kyselemään av-mammoilta, että mikä kaksosille nimeksi. Me kyllä keksitään kivat nimet! Ja tietenkin annetaan neuvoja, kuinka elää yh:nä, mutta kielletään sua ehdottomasti käymästä sossun luukulla!
Hyvää matkaa vaan!
No voi hitsi, minä kun olen jättänyt ukkoni, pieksänyt naapurin kakarat, luopunut marimekkokuosista ja crokseista sekä ottanut 5-vuotiaani pois virikehoidosta ja srk- kerhosta tämän palstan ohjeiden mukaan...
Mitä mä nyt teen??
No voi hitsi, minä kun olen jättänyt ukkoni, pieksänyt naapurin kakarat, luopunut marimekkokuosista ja crokseista sekä ottanut 5-vuotiaani pois virikehoidosta ja srk- kerhosta tämän palstan ohjeiden mukaan... Mitä mä nyt teen??
Siis niinkö ei kukaan tiätsä vois tällasta keksii omasta päästää?
miks tästä on tehty edes ketju, kukaan ei voi luulla näitä tarinoita ainakaan kaikkea todeksi..
reimateccejä varastava päiväkodin työntekijä:DD