Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas,saa nähä tuleeko tälle iltaa/yölle lähtö tai ainaki käynti synnärille!!

Vierailija
26.08.2010 |

Viikkoja kasassa reilu 33,kaupassa olin ja kyykistyin niin lorahti jotain housuihin oikeen kunnolla.*No ei muutako ostokset kasaan,kassalle ja bussia oottaan.Pysäkilläki lirahti jotain housuun,ja supistelee MUTTEI kipeästi,vaan pelkästään vatsa kovettuu.Sit ku nostin muksun vaunuista ja otin ostoskassit toiseen käteen ja lähdin nouseen portaat ylös,niin taas lirahti vähän.Kotiin ku tulin niin heti menin vessaan kattoon mitä on..oli valkovuotoa ja sit pikkarit ihan märät.Et onko nyt vaan sit tullu tosi paljon valkovuotoa vai mitähän tää on.Ei kait tässä auta muuta ku ootella ja kuulostella oloa.Supisteluja on ollu jo monta kuukautta ja paikatki oli pehmenny ja vähän auennu ku viimeks tarkastuksessa kävin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sä oikein leikittelet siellä?

Vierailija
2/14 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen rampannu synnärillä noiden lirahduksien ja supistelujen takia jo monta monta kertaa.Ja joka kerta sanotaan et ei varmaan ole lapsivettä,oon käyrillä vähän aikaa ja gyne tekee sisätutkimuksen,otetaan verikokeet ja kaikki tutkitaan,ja sit passitetaan kotiin seuraamaan vointia.

Mitä ihmettä mä voin täs vielä tehdä????

Ku ei ne anna supisteluja ehkäisevää piikkiä,eikä ne anna kortisonia et vauvan keuhkot kehittyis,jos vauva tuleeki liian aikaste.

KErtokaapa te helvetin viisaat ihmiset mitä mä sit viel voin tehdä????HÄH SAATANA!!!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen rampannu synnärillä noiden lirahduksien ja supistelujen takia jo monta monta kertaa.Ja joka kerta sanotaan et ei varmaan ole lapsivettä,oon käyrillä vähän aikaa ja gyne tekee sisätutkimuksen,otetaan verikokeet ja kaikki tutkitaan,ja sit passitetaan kotiin seuraamaan vointia.

Mitä ihmettä mä voin täs vielä tehdä????

Ku ei ne anna supisteluja ehkäisevää piikkiä,eikä ne anna kortisonia et vauvan keuhkot kehittyis,jos vauva tuleeki liian aikaste.

KErtokaapa te helvetin viisaat ihmiset mitä mä sit viel voin tehdä????HÄH SAATANA!!!"

Vierailija
4/14 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/14 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama mitä joku kirjoittaa niin ollaa jo (kuten tässäkin tapauksessa) tappamassa vauvaa jne.

Ap, toivottavasti vaaveli nyt kuitenkin malttaisi vielä pysytellä masussa, että synnytys ei vielä käynnisty =)

Vierailija
6/14 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan tosta sun aloitusviestistä "vähän" sellainen olo, että olet siellä viimeisilläs ja innoissasi odotat synnärille lähtöä. :O

Vierailija
7/14 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo...

Tuli vaan tosta sun aloitusviestistä "vähän" sellainen olo, että olet siellä viimeisilläs ja innoissasi odotat synnärille lähtöä. :O

Vierailija
8/14 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama mitä kirjoittaa,niin aina on jotkut ihmiset jotka saa siitä pahaa aikaseksi.

Vierailija
9/14 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ne mitään estoja ja kortisoneja enää antais kuitenkaan.

Vierailija
10/14 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsovat samalla vauvaa, että kaikki hyvin. Itselläni kun lorahti lapsivettä, niin sitä tuli niin paljon ettei ollut epäselvää! Oletko varma ettei lorahtanut himan pissaa?

Vierailija
11/14 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijaa ja vielä mietit mitä ihmettä voisit tehä...tietysti mennä sinne synnyttäjien päivystykseen tarkistaan tilanteen, ihan sama vaikka sitten olisitkin "turhaan" käynyt siellä joskus aiemmin, kun tilanteethan muuttuu..

Vierailija
12/14 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kait se viel vähän aikaa pysyy sisuksissa ettei musta tule lapsentappaja.

Ei ollu pissaa,haistelin pikkareita ja ei haissu pissalle(sanokaa nyt seuraavaksi et mikä friikki mä olen ku haistelen pikkareita)

Vierailija
13/14 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijaa ja vielä mietit mitä ihmettä voisit tehä...tietysti mennä sinne synnyttäjien päivystykseen tarkistaan tilanteen, ihan sama vaikka sitten olisitkin "turhaan" käynyt siellä joskus aiemmin, kun tilanteethan muuttuu..

Vierailija
14/14 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku olen yrittäny saada sitä kiinni.On kotonaan käymässä.Joten parempi ettei toi muksu tosiaan ala syntyyn yönaikana.

Tarvii vaan pitää jalat ristissä ja ylhäällä :D

Sinäsä en pelkää sitä et jos jo nyt syntyis koska oli jo viimeks melki 2 kiloinen ku arvioitiin,ja siitä on jo 3 viikkoa aikaa,joten eikohän ois jo sen verran iso kaveri et selviytyis.mut noh....antaa olla tän ny.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi