Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karpit hoi!

Vierailija
26.08.2010 |

Mitanne aloittaessanne karppauksen, mittanne nyt ja kauanko olette karpanneet? Mielenkiinnosta kyselen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa karppausta ja kiloissa lähtenyt nyt reilu 2,5 kg. Senttejä en oo mitannut.

97 kilosta 94,2 kg tippunut.

Vierailija
2/13 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa karppausta ja kiloissa lähtenyt nyt reilu 2,5 kg. Senttejä en oo mitannut.

mulla melkei sama :D nyt kolmas viikko puolessa, tippunut 98->95kg... en mittaile senttejä, mut farkut ei kiristä... ja kuka kerkee ekana huutaa "NE ON NESTEITÄ ÄÄLIÖT!!!!!!"? niin ne on... katotaan paljon tässä tytössä on nesteitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap aloittelee karppausta. Lähtömitat 160cm ja 64 kg. Toiveena olisi päästä entisiin mittoihin ennen lasta.

Vierailija
4/13 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla melkei sama :D nyt kolmas viikko puolessa, tippunut 98->95kg... en mittaile senttejä, mut farkut ei kiristä... ja kuka kerkee ekana huutaa "NE ON NESTEITÄ ÄÄLIÖT!!!!!!"? niin ne on... katotaan paljon tässä tytössä on nesteitä...

Ja pussittaa reisistä, joten on jotain ihan tapahtunutkin. :)

Vierailija
5/13 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin turvotukset katoaa, jos uudet housut käy isoiksi noin nopeasti :D

Vierailija
6/13 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin turvotukset katoaa, jos uudet housut käy isoiksi noin nopeasti :D

Vierailija
7/13 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja -3,5kg. 82,5-->79kg.. mittoja en oo ottanu. Oon aikaisemminkin karpannut ja kiloja lähteny, mutta aloitin jossain vaiheessa virallisterveellisen ruokavalion ja siinä tuli sit kaikki takas! nyt on hyvä motivaatio päällä ja hyvin sujuu. tsemppiä painon pudotukseen! :)

Vierailija
8/13 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on normaalipainon sisällä paino tippunut noin 3 kg eli ei paljoa, mutta senteissä on tapahtunut paljon muutosta. Vyötäröstä ja lantiolta lähtenyt molemmista 10 cm ja reidestä 5 cm. Enää en edes kyttää painoa, vaan enemmin mittoja.

Vierailija
9/13 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olo kun tosiaan ei turvota...

Pidän ruoasta jota syön, mutta olen nyt pitänyt kiinni siitä että syön vain 3 kertaa päivässä, en napostele. Tietysti jos nälkä iskee niin syön, mutta eipä nälkää oo näkynyt.

Karppaamalla aikoinaan tippu n.3kk joku 15kg, mut sitten lopetin jostain syystä kokonaan, ja lihoin, ja tulin raskaaks, ja lihoin lisää... jospa nyt pääsis niistä kiloista eroon.

t.4

Vierailija
10/13 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin syön kolmesti, riittää todella hyvin!

Ja en oo koskaan syönyt näin hyvin, teen ruuan alusta loppuun ja ruoka on ihan mielettömän hyvää! :)

Ei turvota, eikä vatsa ole sekaisin tai kipeä niinkuin usein hiilarimätöillä oli.

Elin todella paljon mm. nuudeleilla ja pastoilla ennen.

Vierailija
11/13 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa painoin 98,5kg ja nyt painan 86,7kg. Alakarpilla olen ollut koko ajan, en ole ottanut induktiota ollenkaan. Ketoosissa en ole ollut kuin satunnaisesti.

Vierailija
12/13 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaikilla paino pudonnut! Nyt täytyy vain omia tuloksia odotella :)

-ap

Vierailija
13/13 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karpannut ja nyt -17kg, tarkoitus ois vielä ainakin 10kg saada pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme