Aah, kuuntelen juuri Ludwig Vania M36
Kommentit (7)
Isoisäsi on ilmiselvä idiootti, ja omenapuu ei selvästikään ole ollut rinteessä.
Isoisäsi on ilmiselvä idiootti, ja omenapuu ei selvästikään ole ollut rinteessä.
Käkisalmeen jäi iso kartano puutarhoineen ryssille.
Onko Valmetin talousjohtaja ja Kekkosen läheinen ystävä mielestäsi idiootti? Isosisäni oli todella fiksu mies. Olen jutellut lapsena Risto Ihamuotilan kanssa isoisäni 75-vuotispäivillä. Hän oli hauskaa juttuseuraa.
M36
että kaikille jäi isot kartanot :-). Talot vaan kasvaa ja kertomus paranee kerta kerralta...
-Nella
Akseli-isoisoisäni oli tunnettu ja arvostettu mies ja Runebergin ystävä. Isoisoisäni löytyy myös tietosanakirjoista ansoidensa perusteella.
M36
matalaotsainen mies. Siinä ei titteli auta.
Käkisalmeen jäi iso kartano puutarhoineen ryssille.
Onko Valmetin talousjohtaja ja Kekkosen läheinen ystävä mielestäsi idiootti? Isosisäni oli todella fiksu mies. Olen jutellut lapsena Risto Ihamuotilan kanssa isoisäni 75-vuotispäivillä. Hän oli hauskaa juttuseuraa.M36
Melkein kuoli.
matalaotsainen mies. Siinä ei titteli auta.
Käkisalmeen jäi iso kartano puutarhoineen ryssille. Onko Valmetin talousjohtaja ja Kekkosen läheinen ystävä mielestäsi idiootti? Isosisäni oli todella fiksu mies. Olen jutellut lapsena Risto Ihamuotilan kanssa isoisäni 75-vuotispäivillä. Hän oli hauskaa juttuseuraa. M36
Ja varastivat itselleen sukukartanon. Vain arvokkaimmat antiikkikalusteet saatiin junalla turvaan evakkojen mukana.
Ryssä on ryssä vaikka voissa paistaisi oli toinen hänen lempilauseistaan. Oli kommunistien laatimalla Siperiaan karkotettavien listalla sotilasansioidensa takia. Nimensä löytyy vieläkin netistä Siperian listalta jos googlettaa hänen nimensä.
M36