Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutonetistä purnausta

Vierailija
26.08.2010 |

Että mua ärsyttää ne myyjät, jotka eivät voi vastata kysymyksiin koskien myymiään tuotteita! Mikä siinä on niin vaikeaa saada ajoissa lisätietoja tuotteesta! Jätän sitten kivan jutun huutamatta, kun niitä tietoja ei heru, ei mulla ole varaa virheostoksiin. Harmittaa!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisten tuotteiden myyjät, joiden myyntikohde on hinnaltaan satoja euroja, sais vastata kysymyksiin.

(Muutkin tietty, mutta kalliimmissa vieläkin tärkeämpää)

Vierailija
22/25 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut esim. vaatepaketit, joista huudon aikana myydään vaatteita myös suoraan. Eli pääkuvassa ja lisäkuvissa esitellään vaatepaketin sisältö ja kehutaan, että vielä olisi lisäyksiä tulossa jos huutoja tulee. Mutta samaan aikaan paketista myös myydään vaatteita pois. Kohteessa saattaa lukea lisäyksenä, että "punainen paita pääkuvasta myyty" tai "lisäkuvassa olleet lenkkarit myyty jo". Ja näitä kohteita oli useita eivätkä olleet edes saman myyjän. En minä ainakaan huuda kohdetta, joka voi huudon päätyttyä olla ihan eri kuin alunperin piti olla... Tosin nämä eivät olleet mitään merkkivaatepaketteja eikä niissä kovin montaa käyttökelpoista vaatetta ollutkaan. Mutta silti, pitäisikö tuollaisista kohteista ilmoittaa?

Eli oon ymmärtänyt nämä kohteet niin, että paketti, josta kuva on otettu, on ollut joskus aiemmin myynnissä (joko huuto.netissä/jossain muualla). Henkilö, joka myy, ei jaksa/viitsi/tms. ottaa uutta kuvaa ja siksi laittaa infoksi vaan, että kuvasta xxx on jo myyty. Voin olla väärässäkin, mutta näin olen järkeillyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut esim. vaatepaketit, joista huudon aikana myydään vaatteita myös suoraan. Eli pääkuvassa ja lisäkuvissa esitellään vaatepaketin sisältö ja kehutaan, että vielä olisi lisäyksiä tulossa jos huutoja tulee. Mutta samaan aikaan paketista myös myydään vaatteita pois. Kohteessa saattaa lukea lisäyksenä, että "punainen paita pääkuvasta myyty" tai "lisäkuvassa olleet lenkkarit myyty jo". Ja näitä kohteita oli useita eivätkä olleet edes saman myyjän. En minä ainakaan huuda kohdetta, joka voi huudon päätyttyä olla ihan eri kuin alunperin piti olla... Tosin nämä eivät olleet mitään merkkivaatepaketteja eikä niissä kovin montaa käyttökelpoista vaatetta ollutkaan. Mutta silti, pitäisikö tuollaisista kohteista ilmoittaa?

Eli oon ymmärtänyt nämä kohteet niin, että paketti, josta kuva on otettu, on ollut joskus aiemmin myynnissä (joko huuto.netissä/jossain muualla). Henkilö, joka myy, ei jaksa/viitsi/tms. ottaa uutta kuvaa ja siksi laittaa infoksi vaan, että kuvasta xxx on jo myyty. Voin olla väärässäkin, mutta näin olen järkeillyt.

Vierailija
24/25 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niistä kaksi (samalla myyjällä) oli ensimmäistä kertaa huudettavina ja kohteet olivat olleet huudettavana 9 päivää. Niistä oli myyty 4 vaatetta myyntiin laittamisen jälkeen ja jokaisesta on laitettu erikseen maininta. Varmaan nuo myydyt vaatteet olisi mainittu jo alkutekstissä, jos ne siinä vaiheessa oli jo myyty. Myyjällä oli vasta muutama palaute eikä kohteissa ollut huutoja, joten en viitsinyt tehdä mitään "ilmoitusta". Ehkä käyn laittamassa yksityisviestillä vinkin, ettei kannata olla liian kiltti ja suostua myymään paremmat vaatteet paketista erikseen. Kolmannessa kohteessa kohde oli varmaan kymmenettä kertaa huudettavana, joten kyse on sitten varmaan tuosta mainitusta "laiskuudesta" ottaa uusia kuvia. Yhtä kohdetta vielä etsiskelin; siinä oli kilometrin pituinen kuvaus- ja kuvalista paketin sisällöstä ja siellä täällä mainintoja myydyistä vaatteista mutta en vielä sitä löytänyt. Onneksi ei olekaan noita vaatepaketteja kuin muutama selattavana... ;)

15

Vierailija
25/25 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes jaksa tehdä huutoa näistä kohteista, ellei hv ole jo ylittynyt. Erityisesti ihmetyttää sellaiset kohteet missä tuote on arvokas esim. ei varmasti myy alle 100e, mutta lähtöhinta on 2e ja korotus 2e. Pelleilyä.. Ja kun käy vilkaisemassa myyjän suljetut kohteet niin sama kohde on jo ollut kymmenen kertaa myynnissä.

Osta heti-kohteet on niitä mitä monesti ostan. Kaipaisin vain haku sivulle kohtaa mistä voisi valita vain kohteet joissa Osta heti-hinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä