Voi reps! Mies puki vauvalle yöpuvun...
En tiennytkään, että tavallisen nepparillisen yöhaalarin voi pukea poikittain :DDD
Mies vain ihmetteli kun nepparit eivät meinanneet osua kohdilleen.
Kommentit (28)
Katsoin ihmeissäni vauvaa, kietaisubbody oli laitettu kiinni siten, että ei oltu kietaistu,vaan narut vain sidottu päistä yhteen. Vähän lörpötti:) Hänelle oli myös laitettu puolipotkarit kokoa 74(siis vasta syntyneelle) ja narut potkareiden päihin lyhentämään niitä.Oikeasti olin kuolla nauruun.
*tirsk*
Mut oikeesti - aika lutusta...
Aika liikkistä, voin NIIN kuvitella kun joku mies pukee miten sattuu, vähän pähkäilee samalla ja on sitten NIIN ylepä kun "onnistuu" :) Söpöä.
Mula löytyy kyllä vastaavia kömmähdyksiä, ei vauvan pukemisesta mutta muista jutuista :)
lapselle pikkarit pokittain saunanjälkeen. Oli menny saunomisesta tunnin verran, kun tyttö 3,5v. sano, että pylly näkyy eli housut oli hieman omituisesti jalassa no meikä ihmettelemään että mikäs niissä nyt on, hieman repesin tilanteen selvittyä:)
Katsoin ihmeissäni vauvaa, kietaisubbody oli laitettu kiinni siten, että ei oltu kietaistu,vaan narut vain sidottu päistä yhteen. Vähän lörpötti:) Hänelle oli myös laitettu puolipotkarit kokoa 74(siis vasta syntyneelle) ja narut potkareiden päihin lyhentämään niitä.Oikeasti olin kuolla nauruun.
Ihana!
toisessa kädessä hiha ja toisessa lahje?
Eikö isä ollut ihmetellyt, kun toinen käsi näkyy ja toisessa on "sukka!"
=DDD
Ihana!
Miten mies voi olla noin typerä. 3 miestä ja 3 lasta takana ja yksikään ei ole ollut noin avuton . Ero on tullut muista syistä. Harkitsisin eroa jo.
tää oli hyvä. Piti näyttää omalle miehelle, josta tulossa isukki kuukauden sisään :D