Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häähää 195 euron Molottajat!

Vierailija
25.08.2010 |

Minäpä tilasin lapselleni Ellokselta talvihaalarin, -50 %! Kosteussuojaa löytyy ja muhkea on, hintana alennuksen jälkeen alle 30 euroa. Eli yhden Molotuksen hinnalla saa näitä haalareita ainakin KUUSI kappaletta (jos tarvitsee...) :D Haalari on kaiken lisäksi oikein kivan näköinen!

Ja en muuten asu Kontulassa, enkä ole työtön, kuten ei miehenikään :)

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, ettei kaikki kuoltu hypotermiaan kun ei ollut ticketiä tai moloa. Mulla oli ainakin aina joku siskon tai serkun vanha (persuuksista revenny ja pari kertaa paikattu) "perintöpuku" ja hyvin pärjäsi. Onneksi sai elää lapsuuden 70-luvulla.

ja juuri tuosta syystä en lastani pistä kestämään sitä samaa että joutuu aina tyytymään vanhoihin riepuihin =).Selvittiin kyllä talvet vaan olisi se ollut kerrankin kiva saada jotain ihan omaa eikä aina toisten lumppuja.

Vierailija
42/50 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidit peiliin. Miten lapsenne ikinä oppivat suvaitsevaisuutta ja erilaisuuden hyväksymistä, jos te täällä vouhkaatte ja tappelette keskenään haalarimerkeistä. Eli siis äideistä lähtöisin koulukiusaaminen, isillä ei olisi tällaiseen mielenkiintoa. Hävetkää!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidit peiliin. Miten lapsenne ikinä oppivat suvaitsevaisuutta ja erilaisuuden hyväksymistä, jos te täällä vouhkaatte ja tappelette keskenään haalarimerkeistä. Eli siis äideistä lähtöisin koulukiusaaminen, isillä ei olisi tällaiseen mielenkiintoa. Hävetkää!!!!!

Vierailija
44/50 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta saan vähän statusta. Kyllä sitten kelpaa liikkua tuolla ihmisten ilmoilla lapsen kanssa kun kaikki näkee että mulla on varaa Mulkkuun.

Vierailija
45/50 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksan mielelläni siitä että lapsellani on laadukkain mahdollinen haalari ja ihana ja kiva :) Sitä tulee kuitenkin käytettyä niiiin monta kertaa että maksaa itsensä varmasti takaisin. Yhdelle käyttökerralle ei juuri hintaa jää.

Vierailija
46/50 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että minun pitäisi olla elloslaiselle kersalle kateellinen?

t: lapsensa "molottanut"

Vierailija
47/50 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ostin käytettynä 9eurolla Reimatecin. Menee ihan täydestä. :) Olen tyytyväinen, ja niin on varmasti lapsikin.

Vierailija
48/50 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexin talvivaatteita http://www.lindex.com/fi/shop/lastenvaatteet-sadeasut-pojat-86-122-cm/

Valikoimaa on ihan kivasti, hinnat huomattavasti alhaisempia ja löytyy teipatut saumat ja 10000mm vedenpitävyys. Ja ulkonäkö on mielestäni just sopivan hillitty ja tyylikäs verrattuna joihinkin "laatumerkkien" oksettaviin, räikeisiin neonväreihin. Ihan ulkoilupukua pojalle: takki ja kahdet toppahousut. Sais molon hinnalla vaik kaksi takkia ja neljät toppahousut sekä mun mielestä melko samaa vedenpitävyyttä ja laatua. :)

Ja ennen siis olin vannoutunut reimatecin käyttäjä enkä sokeudeltani edes suostunut harkitsemaan muita ulkopukuja. Hyvin reimatecin haalari kestikin. Sitten sain joululahjaksi lahjakortin lindexiin ja huomasin aletangossa lasten talvipukuja. Ne oli kivan näkösiä ja päätin noita kokeilla. Eikä mitään eroa! Paitsi, että lindexin vaatteilla kauniimpi ulkonäkö ja halvempi hinta. Nyt katsoin, että kyllä tommosen raaskii ostaa täydellä hinnallakin.

Vierailija
49/50 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksan mielelläni siitä että lapsellani on laadukkain mahdollinen haalari ja ihana ja kiva :) Sitä tulee kuitenkin käytettyä niiiin monta kertaa että maksaa itsensä varmasti takaisin. Yhdelle käyttökerralle ei juuri hintaa jää.

Ja kallein tarkoittaa automaattisesti laadukkain? Ettet vaan olisi maksanut satasen verran pelkästään merkistä. :)

Vierailija
50/50 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka maksettaisiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän