Tarvitsen imetysliivit kokoa 75H-J, mistä löytäis?
Tarvitsen siis TODELLA isot imetysliivit mutta ympärysmitta ei todellakaan ole tuota 75 cm isompi. Mistä olette ostaneet imetysliivejä, isompaa kokoa kuin perus 75B, tähän tuntuu loppuvan kaikki koot. Kannattaako tilata jostain H&M;ltä tai Ellokselta, onko ne kovin isoja ne kupit? Oulun suunnalta pitäisi liivit löytyä ja olen niistä valmis maksamaankin.
Koko suku äidin puolelta on isorintaista porukkaa ja hoikkaa muuten. En todellakaan nauti näin isoista rinnoista ja toisen lapsen imetys pelottaa valmiiksi rintojen takia. Esikoisen saatuani rinnat olivat kokoa 75J ja imetyksen jälkeenkin 75H, yläselkäni on vääntynyt alaspäin ja ryhti on todella huono vaikka salilla käyn säännöllisesti sitä vahvistamassa.
En käsitä miten joku ihan oikeasti haluaa/hankkii isot silarit kun itse välillä suorastaan kärsin rinnoistani. Anteeksi vuodatus :(
Kommentit (26)
mutta mitoitus on niin pieni että minä 75E olen siellä 75H, eli kolme numeroa "isompi". Mutta käsittääkseni niillä kyllä koot ulottuvat heidän J:hinsä, joka varmaan sitten on normaali G?
mutta: Millaista on imettää isoilla rinnoilla? Mulla AA-A kuppi ja imetysasennossa vauva pitää nostaa käsivarsille. Edes imetystyyny ei nosta vauvaa tarpeeksi ylös sylissä? Olisko se helpompaa, jos kuppikoko olis isompi?
Isoilla rinnoilla imettäessä on tarkkailtava, että vauva ei tukehdu rintaan. Mitään ongelmia ulottuvuudessa ei kyllä ole. Olen imettänyt muun muuassa liikkuvassa autossa, minä turvavöissä keskipaikalla ja vauva turvakaukalossa. Todella isoja imetysliiveja kannattaa tilata briteistä.
Kannattaa tsekata suomalainen verkkokauppa kuin Lumingerie https://www.lumingerie.fi/imetysliivit. Löytyy _oikeesti_ iso kokovalikoima liivejä, niitä pienempiäkin ympäryksiä ja oikeesti isolla kupilla. Ja ottakaa asiakaspalveluun yhteyttä koon ja mallin valinnassa! Itse sain superhyvää palvelua, parempaa kuin yhdessäkään liivikaupassa, jossa aina myytiin liian isolla ympärysmitalla olevat liivit....
Siellähän on melko iso valikoima ja ainakin pari tosi osaavaa myyjää? Jos ei ole kokoa, kysy saisko tilaamalla? Ovat kyllä yleensä tosi ystävällisiä!