voisitko kuvitella olevas miehen kanssa, joka
valehtelee (turhanpäiväisistä asioista ja sen valehtelun syytä ei voi ymmärtää)? On rehellinen muuten (no ei ihan kaikkea kerro, mutta ei mitään kuolemanvakavaa valehtele), mutta on valehdellut nettiautohenkilöille (nimellähän siellä pitää olla...eli siinä mielessä todellisille henkilöille) esim. että hänellä on poikia, vaikka on oikeasti tyttö ja poika tai että hän olisi tarvinnut tytölle autoa (vaikka ei ole edes isoa tyttöä).
Mies on muuten melko hyvä...(nimittäin onhan niitä miehiä, joilla vaikka mitä huonoja puolia) mitä nyt kritisoi vauvapalstaa (eihän sieltä mitään oikeita vastauksia voi saada), kritisoi varmaan hoitohenkilökuntaakin...
Ei tuo nyt mikää päivänvaloon tuotava asia ole, vaikka ystäville olen siitä kertonutkin...mutta tiedä sitten miten paljon ton tapaisia asioita ihmisillä on...
Kommentit (5)
Ihan naurettavia juttuja nuo,ilmeisen vakavasti otat näköjään? Ehkäpä miehelläsi on huono itsetunto ja siksi yrittää olla kiva kaikille ja yrittää miellyttää ihmisiä vähän liikaakin
Ihan naurettavia juttuja nuo,ilmeisen vakavasti otat näköjään? Ehkäpä miehelläsi on huono itsetunto ja siksi yrittää olla kiva kaikille ja yrittää miellyttää ihmisiä vähän liikaakin
on tyttö ja poika? ap
soitin eilen kriisikeskukseenkin ja pitivät tuollaista syyttä suotta valehtelua kyllä outona. Sanoivat, että varaa aika lääkärille ja kysy voisko ne kertoo, onko miehellä joku sairaus...
Oikeastaan siksi olen varpaillani, kun mies on mullekin PÄIN naamaa valehdellut 2 tosi pahaa juttua...että se ei taas ala mulle suoltamaan paskaa. ap
ap