Suosikkimaasi?
Kommentit (51)
Osoittaa jonkinasteista sivistymättömyyttä, varsinkin ihmiseltä, joka väittää tuntevansa historiaa hyvinkin syvällisesti.
Sulle mä en edes jaksa vastata..
T. se fani
Ja eihän KUKAAN tervejärkinen ihminen VOI pitää USA;sta tai mistään amerikkalaiseen viittaavasta.
Mä muuten kerroin tästä ketjusta tuolle mun kaverilleni (tapasin hänet tänään) ja hän sai kyllä maailman parhaat naurut!
Ja tuosta brittien historiasta, tiedän kyllä, että heilläkin on historiaa (milläpä maalla sitä ei olisi!) ja esim. kelttien historia onkin ihan kiinnostava ja sitä paitsi onhan ne brititkin tunkenut nokkansa ties mihin -> siirtomaa ja sortaneet ihmisiä Afrikassa ja Aasiassa..
T. se fani
American Indian College Fund.
We appreciate your contribution.
Mielipideasioista on ihan turha kinastella, oikeaa vastausta kun ei ole olemassa!
Itse en mitenkään osaa valita parasta maata, olen pitänyt erittäin monista paikoista mutta on eri asia olla lomalla tai asua jossakin. Riippuu siis mihin tarkoitukseen se paras maa pitäisi valita.
Aidosti ystävällisiä ihmisiä, joilla erinomainen kielitaito. Varsinkin keväällä ja syksyllä kelit mitä parhaimmat. Hienoja ulkoilureittejä ja maaseutua, jossa voi kierrellä ilman varsinaista reititystäkin.
uudelleenkirjoitusta. Amerikan ensimmaiset valtiot olivat ENGLANNIN ja RANSKAN alusmaita.
Mitka ovat USA:n alusmaita?
uudelleenkirjoitusta. Amerikan ensimmaiset valtiot olivat ENGLANNIN ja RANSKAN alusmaita. Mitka ovat USA:n alusmaita?
uudelleenkirjoitusta. Amerikan ensimmaiset valtiot olivat ENGLANNIN ja RANSKAN alusmaita. Mitka ovat USA:n alusmaita?
Olen käynyt kerran, oli upea ja vaikuttava sekä viihtyisä.
Tämä nyt siis jos pitää yksi maa valita. En olisi sinne muuttamassa, mutta jos nyt näin lonkalta "suosikkimaita" valitaan.
Ihmetellään miten joku voi pitää usaa suosikkimaana, no miksi ei?? Ei se keneltäkään pois ole.
Minä voisin ihmetellä miten joku pitää suosikkimaanaan isoa britanniaa, koska minä en näe siinä mitään hienoa. Mutta en ihmettele, koska se on jokaisen oma asia.
Kasvakaa aikuisiksi! Tai opetelkaa edes keskustelemaan niin kuin aikuiset. Eri mieltä saa olla, mutta ei lytätä tarvii.
ps. tiedän että tämä oli aivan turha kirjoitus, av on täynnä idiootteja.