Melkein hävettää, kun meidän lasten vaatteet
on niin paljon parempia kuin suurimmalla osalla muista koululaisista! En kirjoita nyt merkkitietoisena, vaikka osa on kyllä merkkivaatteitakin.
Meidän lasten vaatteet eivät ole harmaantuneet väärästä pesusta, eivätkä ole pinttyneitä liasta ja siksi loistavat ja erottuvat muiden vaatteista! Vaatteet ostetaan uutena, mutta kierrätetään sisarukselta toiselle.
Pesen myös ulkovaatteita ja kenkiä tarpeen mukaan. En ole mikään siisteysfanaatikko, vaan lapseni käyttävät samoja vaatteita useita päiviä, jos ne ovat edelleen siistin näköisiä. Alusvaatteet ja sukat he vaihtavat joka päivä puhtaisiin.
Muilla samoja mietteitä?
Kommentit (27)
mutta voishan sitä katsoa, että hankkii lapsillensa edes puhtaat ja sopivat vaatteet.
joo, mun lapsilla on vain ja ainoastaan uutena ostettu merkkivaatteita ja koska mä olen rahasta tarkka asuntovelkainen yksinhuoltaja, pesen niitä todella huolella. Ja silitän aivan kaiken, puuvillakalsareita myöten.
Kyllähän tämä nostaa nyt mun egoa ja statusta.
Perkele, pitäis muiden mammojen ymmärtää edes teititellä mua!
hyvin pestyjä vaatteita. Älkää viekö harmaita ja tahraisia lumppujanne kierrätykseen. Värjätkää ne vaikka matonkuteiksi!!!
Mutta omahyväisyyden kait pitääkin. Hävettää.
jos jokainen ajattelisi kuin sinä me oltais vielä enemmän kusessa, koska olet pinnalllinen, sivistymätön, pikkusieluinen, epäekologinen ja typerryttävä otus.
Jos et todellakaan keksi mitään fiksumpaa, parempi että pysyt täällä av:lla kirjoittelemassa höpsöjä. Et ainakaan loukkaa ketään oikeasti tai tee mitään typeryyksiä.
Toivottavasti edes miehesi mielestä olet älykäs ja jännittävä ja syvällinen ihminen.
koska ei meillä päin tuollaisia näy.
sellaisista pitäisi ilmoittaa lastensuojeluun. Jokaisella tenavalla pitäis olla vähintään se 30 trikoopaitaa, 20 hupparia, 40 t-paitaa jne.
Jokaisen vanhemman velvollisuus! Älkää hankkiko lapsia, jos niille ei ole varaa ostaa kalliita vaatteita!