Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melkein hävettää, kun meidän lasten vaatteet

Vierailija
25.08.2010 |

on niin paljon parempia kuin suurimmalla osalla muista koululaisista! En kirjoita nyt merkkitietoisena, vaikka osa on kyllä merkkivaatteitakin.

Meidän lasten vaatteet eivät ole harmaantuneet väärästä pesusta, eivätkä ole pinttyneitä liasta ja siksi loistavat ja erottuvat muiden vaatteista! Vaatteet ostetaan uutena, mutta kierrätetään sisarukselta toiselle.

Pesen myös ulkovaatteita ja kenkiä tarpeen mukaan. En ole mikään siisteysfanaatikko, vaan lapseni käyttävät samoja vaatteita useita päiviä, jos ne ovat edelleen siistin näköisiä. Alusvaatteet ja sukat he vaihtavat joka päivä puhtaisiin.

Muilla samoja mietteitä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on 3 lasta ja heistä vain nuorimman luokalla on noita, jotka pukeutuvat miten sattuu. Mentiin kerran yhden lapseni kaverin kanssa lähimpään kauppakeskukseen (meidän kunnassa ei ole vaatekauppoja) ja tämä kaveri oli aivan ihmeissään. Ei ole ollut kuulemma siellä kuin kerran pari. Mä taas mietin, että siinähän se syy lasten huonoon pukeutumiseen. Eivät käy kaupoissa oikein koskaan. Ehkä saavat sitten muilta käytettyinä tai kierrätyskeskuksesta.

Voi niitä paskiaisia, jotka kierrättävät vaatteita joko ekologisista syistä tai sitten ihan taloudellisista, tai molemmista. Pilaavat meidän oikeiden ihmisten elämän nuhruisuudellaan.

Ja vielä on niitäkin paskiaisia, jotka eivät käy säännöllisesti shoppailemassa ja tuhlamassa tukirahoja, kun ovat päivät töissä ja illat viettävät perheen parissa, eivätkä näin hanki jatkuvasti uutta vaatetta. Kamalia tyyppejä.

sellaisista pitäisi ilmoittaa lastensuojeluun. Jokaisella tenavalla pitäis olla vähintään se 30 trikoopaitaa, 20 hupparia, 40 t-paitaa jne.

Jokaisen vanhemman velvollisuus! Älkää hankkiko lapsia, jos niille ei ole varaa ostaa kalliita vaatteita!

Vierailija
22/27 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voishan sitä katsoa, että hankkii lapsillensa edes puhtaat ja sopivat vaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, mun lapsilla on vain ja ainoastaan uutena ostettu merkkivaatteita ja koska mä olen rahasta tarkka asuntovelkainen yksinhuoltaja, pesen niitä todella huolella. Ja silitän aivan kaiken, puuvillakalsareita myöten.

Kyllähän tämä nostaa nyt mun egoa ja statusta.

Perkele, pitäis muiden mammojen ymmärtää edes teititellä mua!

Vierailija
24/27 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin pestyjä vaatteita. Älkää viekö harmaita ja tahraisia lumppujanne kierrätykseen. Värjätkää ne vaikka matonkuteiksi!!!

Vierailija
25/27 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta omahyväisyyden kait pitääkin. Hävettää.

Vierailija
26/27 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jokainen ajattelisi kuin sinä me oltais vielä enemmän kusessa, koska olet pinnalllinen, sivistymätön, pikkusieluinen, epäekologinen ja typerryttävä otus.

Jos et todellakaan keksi mitään fiksumpaa, parempi että pysyt täällä av:lla kirjoittelemassa höpsöjä. Et ainakaan loukkaa ketään oikeasti tai tee mitään typeryyksiä.

Toivottavasti edes miehesi mielestä olet älykäs ja jännittävä ja syvällinen ihminen.

Vierailija
27/27 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei meillä päin tuollaisia näy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi