Voiko oma mies olla tosi hot??
Himoitsen seksikkäitä miehiä... Jos tapaaj jonkun fiksun tyypin, hän on turvallinen ja ulkoisesti ok, mutta.. Voiko saada molempia?
Kommentit (15)
mutta niin olen mnäkin
rakastan katsella lihaksiani
Sama juttu, olen aina langennut niihin päivänselvästi kuumiin (ei välttämättä komeisiin, mutta se joku...) miehiin. Sitten taas treffeillä tapaamani turvalliset miehet, hmmph, ei mitään.
Nyksä sattuu olemaan molempia. Tähän vaikuttaa kyllä se unelmakroppa, kun on aina urheillut, joka sytytti mut fyysisesti. Siihen päälle sattui olemaan vielä lempeä, viisas, rauhallinen ja hauska, niin jopas vietiin!
Itse asiassa sänkypuuhissa ei alussa edes stemmannut kauhean hyvin, hän oli vähän ujo, mikä taas on mun vastakohtani sängyssä... Mutta kunhan siitä tutustuttiin ja kerrytettiin yhteistä kokemusta, niin on kaikkea muuta! Ihanan kiihkeä, miehekäs, samalla lempeä sielläkin, mutta tarvittaessa kuitenkin kovat otteet...
Jo kosketus saa mun ihoni kananlihalle ja paikat valmiiksi! :)
Ja vaikka juuri tuossa tajusin että oma mies on kyllä fyysisti hieman levinnyt ja rupsahtanut yhteisten vuosien aikana (kuten minäkin) niin silti on mun silmissä aika lähelle se sama adonis jonka olen joskus tavannut. Toivottavasti tämä muuten toimii myös toisinkin päin, itsellekin tullut lähes 20kg lisää...:)
Oma mies on erittäin hot ja seksikäs, hän on myös fiksu ja turvallinen, mutta ei silti ole akateeminen ja diplomit kourassa, eikä tienaa mielettömiä. Ei ole myöskään peukalot rasvassa -tyyppejä kuitenkaan onneksi.
Pitkä harrastajafutisura takana -> loistokroppa vielä 40+
Lisäksi on älykkö
Mitä muuta voisin enää toivoa?
aina välillä huomaan rakastuneeni mieheeni uudelleen, tulisesti,kuumasti
Ainakaan minä en ole vaimoni mielestä hot vaikka monet muut naiset niin sanovat.
Omani ainakin on! Oksettaakin ajatus, että esim. harrastaisin seksiä jonkun muun kuin omani kanssa. Yhdessä ollaan oltu 17vuotta.
Mieheni on aina ollut hyvännäköinen ja edustava. On myös älykäs ja pärjää työssään kaupallisen alan johtotehtävissä erinomaisesti. Tavatessamme hän tietty oli "vaan" hyvännäköinen ja älykäs. Tuo muu on tullut tässä vuosien saatossa :).
Komea, älykäs, rauhallinen, turvallinen. Tuo yhdistelmä on erittäin ihana. :)
Kukaan ei tietenkään ole täydellinen, ja sängyssä toivoisin joskus kovempia otteita. Mies on luonteeltaan myös kärsimätön ja jääräpäinen. Mutta eihän kukaan voi olla aina ja joka asiassa napakymppi.
Miehenne eivät ehkä kestä sitä. Ettekä te myönnä sitä, mutta olen. hihihi
T: Tero
Oma mies oli very HOT kun tavattiin. Sittemmin on 8 vuoden aikana vähän lösähtänyt mutta aina välillä lievää hottiuttakin on havaittavissa =P
Seksikäs ja hyväkroppainen ja hyvinkin HOT! kirsikkana kakun päällä on vielä omistautuva ja ihana luonne. Nam. En koskisi kenenkään muuhun, miksi tieten tahtoen upottais näppinsä paskaan kun kotona on tarjolla pelkkää kultaa!
Mun mies on niin namu ettei ole tosikaan - ja fiksu. Ja näin ajattelen vielä kymmenen yhteisen vuoden jälkeen. Enkä muuten ole ainoana sitä mieltä, että on harvinaisen upea mies! :)