Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat myöhässä, mitä voisi olla?

Vierailija
16.07.2023 |

Mulla jo useampana vuotena välillä alkanut tulemaan menkat parinkin viikon viiveellä normaalista kierrosta ja sitten taas siitä seuraavat tulevat ns. normaalisti eli voi olla vain viikon väli jonka jälkeen tulee taas normaali vuoto.

Lääkärissäkin käyty, muttei mitään syytä löytynyt...pitäisikö huolestua? voiko olla merkki jostain vakavammasta? Papassa ei näkynyt mitään poikkeavaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä?

Vierailija
2/10 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää minulla on 37

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei ole kone joka toimii aina samalla tavalla.

Vierailija
4/10 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat muuttuu iän myötä. Tuo on uusi normaali rytmisi. Sitten kannattaa huolestua jos ne jää kokonaan pois.

Vierailija
5/10 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munasolun irtoamattomuus on epäsäännöllisen kuukautiskierron tavallisin syy eli et ovuloi joka kuukausi.

Vierailija
6/10 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkat muuttuu iän myötä. Tuo on uusi normaali rytmisi. Sitten kannattaa huolestua jos ne jää kokonaan pois.

Onko tällainen yleistäkin että menkat muuttuu mun ikäisenä jo epäsäännöllisemmiksi tapaan kuten kuvailin yllä?

-ap

Vierailija
7/10 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 40 ja mulla on varmaan viimeiset 15 vuotta ollut kerran tai kaksi vuodessa vähän pidempi kierto ja sen jälkeen kierto taas jatkunut säännöllisenä.

Vierailija
8/10 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 40 ja mulla on varmaan viimeiset 15 vuotta ollut kerran tai kaksi vuodessa vähän pidempi kierto ja sen jälkeen kierto taas jatkunut säännöllisenä.

Oho, kuulostaa siis ehkä siltä ettei tämä olisikaan mitenkään poikkeava vaiva vastausten perusteella.

-ap

Vierailija
9/10 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munasolun irtoamattomuus on epäsäännöllisen kuukautiskierron tavallisin syy eli et ovuloi joka kuukausi.

Ahaa, tuo kuulostaa ihan loogiselta. Onkohan jotain muitakin oireita tai merkkejä mistä asian voisi päätellä. Yleensä itsellä kuitenkin menkkamaiset oireet ja olo on normaaliin aikaan, mutta itse vuotoa ei vain tule.

-ap

Vierailija
10/10 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se ovulaation puuttuminen sitten kertoo? tai johtuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän