Pitkätkö usein työaikana puhelinta äänettömällä?
Kommentit (13)
Olen pph ja lasten vanhempien pitää saada mut tavoitettua, erillistä työpuhelinta kun ei ole.
Samoin lapsen koulusta saatetaan soittaa jos vaikka sairastuu kesken päivän.
On aina äänettömällä työaikana. Mutta pöydällä, jotta näen jos esim. koulusta soitetaan.
Periaatteessa kännykkä ei saisi olla edes taskussa, vaan pukkarin kaapissa, mutta mä pidän taskussa. Vastaan jos olen tauolla tai muuten sopivassa paikassa. Tai sit soitan takaisin.
Eli vastaan aina, koska kuuluu työhöni.
Nyt kun olen sairaslomalla, niin olen jättänyt työpuheluihin vastaamatta, kääntyvät sitten keskukseen.
puhun melkein tauotta asiakkaiden kanssa toisessa
puhelimessa
samoin jo olen kouluttamassa itse jossain. Johan se on kohteliaisuutta muitakin paikallaolijoita kohtaan,e ttä puhelin ei huuda turhia. Toisaalta en laita sitä kokonaan kiinni, koska jos lapsi soittaa niin vastaan vaikka oisin omalla kuolinvuoteellani.
Teen asiakastyötä, jossa puhelimen soiminen olisi erittäin epäsopivaa.
Kouluun ja päiväkotiin on korostettu että _isälle_ soitetaan kesken päivän.
Minusta on kummallista kun joskus täälläkin keskusteluissa (ei tässä ketjussa)oletetaan kaikkien olevan 24/7 tavattavissa kännykällä. Onhan se mukavaa jos vaikkapa papilla alkaa kesken vihkimisen/hautaanlaskun soida taskussa Marja Tyrni.
Muuten on koko ajan käytössä. Työ- ja kotipuhelin on sama kännykkä.
Muuten on koko ajan käytössä. Työ- ja kotipuhelin on sama kännykkä.
jos en pysty vastaamaan (koulutus, kurssi, kokous tms.). Muuten puhelin on äänellisellä, mulla on oma huone joten kännyn soitto eikä siihen puhuminen häiritse ketään.
Oon sellaisessa työssä, että on pakko pitää. Enkä yleensä koskaan voi vastata. Soitan yleensä parin tunnin sisään takaisin.