Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samat ihmiset jotkut ovat fanaattisia ruokavalion suhteen

Vierailija
25.08.2010 |

Juovat usein alkoholia. Tässä ristiriita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät juurikaan piittaa siittä mitä syövät, mutta juovat olutta ja alkoholia sitäkin enemmän.

Ristiriita?

Vierailija
2/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin jotka ovat. Anteeksi, minulla on lukihäiriö :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka nollaavat terveet elämäntapansa vähän venähtäneelle ruokaviinin nauttimisella(lue: humala). Ei siinä mitään, mutta sitten julistetaan sitä omaa totuutta ja erinomaisuutta, ollaan niin terveellistä elämää viettäviä, vaikka samalla tuhotaan elimistöä(sekä psyykettä) alkoholin kanssa läträämisellä.

Vierailija
4/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollakin tavalla lievittää ;)

Vierailija
5/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttävät hysteerisesti lisäaineita, mutta kuljettavat lapsiaan autossa ilman turvaistuimia...

Vierailija
6/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta tulee jotain sairautta, ei saa koskea mihinkään, naapurin paholaislasta pitää karttaa ja oma kullannuppu ei tee virheitä. Samat vanhemmat heiluvat humalaisina kesämökillä lasten edessä.

Vierailija
7/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi fiksua vöyhkätä ruokavaliosta yms. ja kessutella heti perään.

Mutta sopii hyvin kokonaiskuvaan. Kuten joku jo sanoikin, jollakin sitä kireyttä on kai lievitettävä. ;)

Vierailija
8/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ns. light tuotteiden ja margariinin kannattajat.

heidän tietonsa ovat 60-luvulta ja silti kieltäytyvät uskomasta uusia tutkimuskia

Vierailija
9/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ns. light tuotteiden ja margariinin kannattajat.

heidän tietonsa ovat 60-luvulta ja silti kieltäytyvät uskomasta uusia tutkimuskia

Vanhentuneita mielipiteitä toki. Toisella puolen niitä kyllä on piisannut.

Itse olen sekaruokavalion kannattaja, kaikki käy, margariinit ja voit.

Pipo liian kireällä johtaa usein turhautumiseen, jota taas kansallisopitusti lääkitään alkoholilla. Siinä menee mikä tahansa ruokavalio hyvin äkkiä pilalle.

Vierailija
10/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne hihhulit ovat kaikki siellä voi-karppi-hiilaritovatsaatanasta -lahkossa.

Minua lähinnä vaan naurattaa (oikeastaan myös säälittää) kaikki vouhkaus, oli se sitten uskonnollista tai ravinnollista. Ilmeisesti sama psyyken mekanismi kuitenkin taustalla.

Itse aion elää vouhkaamatta, mikäli vain kykenen. En aio ruveta minkäänlaiseksi uskovaiseksi ja pysyn kaikkiruokaisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi