Lue keskustelun säännöt.
Ekaluokkalaiset tytöt ovat paljon vanhemman ja kehittyneemmän oloisia kuin pojat!
Kommentit (2)
mut mielestäni myös enemmän tytöissä on näitä isomman oloisia kuin pojissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ero alkaa näky sit siellä 5.-6.luokilla...