Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ekaluokkalaiset tytöt ovat paljon vanhemman ja kehittyneemmän oloisia kuin pojat!
25.08.2010 |
Kommentit (2)
mut mielestäni myös enemmän tytöissä on näitä isomman oloisia kuin pojissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ero alkaa näky sit siellä 5.-6.luokilla...