Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain FB:sta 12 naapuria ja huomasin, ettei yksikään heistä ei ole siellä.

Vierailija
24.08.2010 |

Erikoista. Tiedän etteivät kaikki ole Facebookissa eikä tarvitsekaan, mutta että kukaan tuttu naapuri ei ole...? Ikää näillä tavallisilla ihmisillä on 30-45 v.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei heitä voi hakea? Mulla on montakin tällaista kaveria, yksi on FB:ssa jopa salanimellä, ilman kuvaa. :)

Vierailija
2/5 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet heitä löydä, jos ei ole yhteisiä tuttuja. Itsellä on niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan kukaan sieltä löydä kun mulla on sellaiset asetukset! Ne kun voi katsos itse päättää:) Ei siellä tarvi olla "näyteikkunassa"!

Vierailija
4/5 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään, että siellä on sellainen asetus. Eli jos se on päällä, käyttäjää ei löydä nimellä ollenkaan?

Mitäs iloa tuosta on? Minusta on ainakin ollut mukavaa, kun vanhat lapsuudenkaverit tai kaukaiset sukulaiset ovat löytäneet. Ei minulla ole heidän kanssaan ketään yhteisiä tuttuja.

ap

Vierailija
5/5 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs iloa tuosta on? Minusta on ainakin ollut mukavaa, kun vanhat lapsuudenkaverit tai kaukaiset sukulaiset ovat löytäneet. Ei minulla ole heidän kanssaan ketään yhteisiä tuttuja.

ap

Haluan ihan itse päättää ketä pyydän siellä kaverikseni eikä todellakaan vois vähempää kiinnostaa jotku vanhat tutut vuodelta meikka ja kirves...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi