Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia extravaganzasta? Onko hyvä systeemi?

Vierailija
16.08.2010 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin extravaganzan sivuilta etsiä tietoa mutta en saanut mitään irti. Tehdäänkö siinä henkilökohtainen kunto-ohjelma?

Vierailija
2/5 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan,

on kokonaisvaltainen painonhallintajärjestelmä, jossa vaikutetaan painoon, liikuntatottumuksiin ja nlp-tyyppisesti myös mielikuviin...

tehdään mm. henkilökohtainen ohjelma tarvittaessa ja tukee myös liikuntaharrastuksia, koska ohjelmaan kuuluu riittävä liikunta ja tarv. ohjaus liikunnan aloittamiseksi ja ylläpitämiseksi.

Painonpudotuksessa on eri ohjelmia sen mukaan paljonko haluat tiputtaa painoa, esim. 26 vko ohjelman voi aloittaa pussikeitoilla (isompi painonpudotus) tai 1400 kcal ruokavaliolla..

jos kiinnostuit niin kysy lisää travaganza keskuksista, sieltä saat infoa.

Itse olen tiputtanut - 16kg ( tavoitepainoon 4 kg)

nyt vuosi takana Xtrausta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahteen otteeseen, ekalla kerralla -12 kg/6vk ja toisella -8,2/3 vk. Toisesta tiputuksesta tasan vuosi ja kilot pysyneet lähes grammalleen pois. Huomenna aloitan taas ja rykäisen sellaset 6-8 vk taas. Mulle sopii tämä erinomaisesti.

Viikottaisissa punnituksissa huomaat, että läski lähtee, ei lihakset, toisin kun aina pelotellaan. Icdea se, että nopeasti pudotetaan ylipaino pois ja sitten aletaan opetella oikeita ruokatottumuksia. Paljon kasviksia ja proteiinia, vähän hiilareita.

Erinomainen ohjelma joka ajoi Painonvartijat pois Suomesta. Joka pennin väärti.

Vierailija
4/5 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se valmennus cd mitä piti kuunnella, oli minusta ihan kamala. Sitä olisi pitänyt pystyä kuuntelemaan joka kerta kun on vaikea olla ja muutenkin säännöllisesti. Mä en voinut. Se oli kamalaa piinaa.

Työkaverini laihdutti yli 15 kiloa. Tukka lähti päästä, vaikka käytti vitamiineja ja öljylisiä. Nyt kun on vuoden ollut on muutama kilo tullut takaisin.

Vierailija
5/5 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä voi odottaa, jos jotain jauhetta sotketaan veteen, gourmeeta vai? Totta kai ne on pahoja, itse en pysty syömään kuin sitä suklaa-toffeeta, mut sitä menikin sitten 6 vk ja 3 vk ihan kevyesti. Motivaatio oli kova, joten olisin syönyt vaikka pieniä kiviä.

Sen NLP-levyn tarkoitus onkin mennä alitajuntaan. Itse nukahdin joka kerta kun aloin kuunnella sitä, mutta ilmeisesti se meni sitten jonnekin tonne alitajuntaan koska auttoi.

Tämän helpompaa tapaa ei ole laihtua, mutta toki jos haluaa joka päivä miettiä ruokiaan ja niiden ravintoarvoja ja sit itkeä kun 200 grammaa on viikon aikana pudonnut, ja sekin tulee seuraavalla viikolla takaisin, niin ehkä se on sit jollekin helpompi tie laihtumiseen.

Minulla lähti myös jonkin verran enemmän hiuksia, mutta kun ne kasvoi takas, niin tukka on entistä upeampi ja paksumpi. Pusseissa on kaikki vitamiinit ja hivenaineet, eli mitään puutosta ei tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän