Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pidätte CIRAF-merkkisistä lasten ulkoiluvaatteista?

Vierailija
24.08.2010 |

onko hyviä/kestäviä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin toiminut hyvin. Ihan perusvaatetta.

Vierailija
2/12 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole hyviä kun ei kukaan niitä osta huutiksesta edes uutena muutamalla eurolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta-laatu -suhde on ainakin ostamissani ollut todellakin kohdallaan. Merkkitietoisten mielestä varmaankin noloja vaatteita, mutta mielestäni kauniita ja toimivia hintaansa nähden.

Vierailija
4/12 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin esikoiselle 2008 keväällä välikausihaalari Cirafilta ja nyt 2010 syksyllä se menee täysin ehjänä kuopukselle. Ja molemmat ovat varmasti möyrineet ja kontanneet urakalla haalari päällä :D Nyt odottelenkin talvimallistoa innolla. Minä kun olen vielä senverran pihi, etten raaski näille menijöille mitään 150€:n haalareita ostaa, saatika antaa heidän leikkiä ne päällä.. ;)

Vierailija
5/12 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiselle pojista Ciraftecin haalari ja toselle Remu ja kyllä tuossa Ciraftecissä oli selvästi parempi hinta-laatu suhde.

Vierailija
6/12 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli kyllä muuten hyvä, mutta vetoketjun yläosa oli sellainen, että raapi naamaa. Lapsi siis valitteli, että se kaulus tuntuu ikävältä edestä. Ei ollu mitään pehmustetta siinä vetoketjun takana leuan suojana, kuten monella muulla merkillä.

Vierailija
7/12 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole ominaisuuksiltaan "ihan oikean"- haalarin (lue: Reimatec jne)luokkaa? Tänä talvena juuri ajattelin nuo Ciraftecit pojille ostaa.

Vierailija
8/12 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut joitakin ulkoiluvaatteita, joista on vetoketju mennyt rikki tosi nopeasti. Monissa aikuistenkin takeissa, joita on ostettu Prismasta (niitten omia merkkejä), on mennyt vetoketju rikki. Ovat siis meneet rikki esim. puolen vuoden käytön jälkeen.

Vierailija
9/12 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään prismassa käydessä huomasin sielä vauvojen puolella sellaisen ihanan toppahaalarin pinkin jossa oli vaaleanpunaisia sydämiä. Taidan ostaa sen meijän tytölle sellaiseksi kaupunkihaalariksi. reimat on ollut kyllä hyviä, mutta ne sais vähän enenmmän panostaa siihen ulkonäköasiaan; mun milestä tosi rumia ja tylsiä. Monesti on nämä "halppis" haalarit paljon nätimpiä.

Vierailija
10/12 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin aikoinaan ruskean välikausipuvun ciraf merkkiä ja tosi hyvin toimi. En ole kyllä ikinä välikaudeksi mitään hyperkalliita merkkejä ostanu, kun sateisel ilmal pistetää vaan kuravaatteet päälle.

Viime keväänä saatiin lahjakortti lindexiin ja ostettiin välikausiasu sieltä. Laatu ja ulkonäkö yllätti positiivisesti ja kiinnostuin myös kokeilemaan lindexin talvimallistoa näillä kokemuksilla. Oiskohan kellään kokemusta tästä?

Vierailija
11/12 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin on tullut toppikset jo kauppoihin?

Minä itopinkeenä niitä jo odottelen, etten taas jää ilman (sitä tiettyä), niinkuin viime vuonna.. :|

Vierailija
12/12 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin on tullut toppikset jo kauppoihin?

Minä itopinkeenä niitä jo odottelen, etten taas jää ilman (sitä tiettyä), niinkuin viime vuonna.. :|

tiettyä kaipaat niin talvivaatteet on jo monista koista loppuunmyyty ainakin nettikaupoissa. googlettamaan vaan omaa suosikkimerkkiä.