Onko toivoa olla raskaana?
Kuukautisten olisi pitänyt alkaa viime perjantaina. Tein raskaustestin samana päivänä aamuvirtsasta ja testin tulos oli negatiivinen. Nyt kuukautiset on neljättä päivää myöhässä. Voinko vielä toivoa että olen raskaana vaikka testi oli nega? Vai onko turhaa toivoa ja kuukautiset on muuten vain myöhässä?
Kommentit (9)
Voiko olla että se testi oli liian aikaisin?
Minä luulin että samana päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa, testi näyttää jo onko raskaana.
t. ap
ei mullakaan näkynyt kuin vasta kolmannessa testissä. Ovulaatio oli siis sattunut normaalia myöhempään.
ja se riippuu ihan täysin ihmisestä, siitä että kuinka aikasessa vaiheessa juri sinun kroppa on tuottanu tarvittavan määrän sitä hormonia, mitä raskaustesti mittaa. Ainut täysin luotettava testi on laboratorion verikoe! Äkkiä ap uutta testiä vaan :) ja toivoa on niin kauan että menkat alkaa ;)
t.2
Pitäisikö testin näyttää nyt varmasti oikein jos olen oikeasti raskaana? 4 päivää myöhässä siis. Vai voiko tulla taas nega ja sitten mietin että testasinko taas liian aikaisin? :D
t. ap
jos raskaana olet niin kyllä positiivista näyttää nyt jo :D mutta jos sattuis näyttämään negaa niin kyllä ite jatkaisin testailua vaikka joka päivä niin kauan että menkat alkaa..tai sitten kävisin labrassa verikokeessa! Onnea sulle, kuten sanoin toivoa on niin kauan että kuukautiset alkaa!
Pitäisikö testin näyttää nyt varmasti oikein jos olen oikeasti raskaana? 4 päivää myöhässä siis. Vai voiko tulla taas nega ja sitten mietin että testasinko taas liian aikaisin? :D t. ap
Kaikenlaista sitä ja kuulee :D tekee vaan testin ni siitähän sen sitten näkee... tai menee ja varaa ajan sinne labraan...
Ehkä vouhotan turhasta mutta tämä on niin jännittävää ja haluaisin tietää missä mennään. Eli uuden testin ostoon!
t. ap
Jänistin :( Kävin kaupassa ja katselin raskaustestejä, mutta en ostanut. Toivon niin, että olisin raskaana ja pelkään pettyväni jos saan taas negan :(
t. ap
ihmeessä uus testi! Jos kuukautiset ei vielä ole alkaneet on täysin mahdollista että oot raskaana. Testi ei aina näytä plussaa vielä noin aikaisin.