En vietä ensi joulua
ellei joku muu siivoa jouluksi, ja minulle kelpaavan standardin mukaan.
Varaan aaton aatosta joulupäivään hotellihuoneen ja menen sinne vauvan, konvehtirasian, elokuvan ja kirjan kanssa.
Viettäkööt mies ja isommat lapset joulunsa omin neuvoin ja niin paskaisessa kodissa kuin sielu vain sietää.
Kiitti mulle riitti.
Huomenna tulee siivooja minulle avuksi että saadaan kerran tänä syksynä kämppä asuttavaan kuntoon, sen jälkeen lyön hanskat tiskiin.
Rv 31.
Kommentit (26)
[/quote]
Tässä on järkeä, mut jos äiti on kotona lasten kanssa ja mies päivisin töissä.. mut mä en ymmärrä tuota et lasketaan mitä kummanki PITÄÄ tehdä. Kuin moni teistä äideistä hoitaa talvella lumenpukkaukset, hoitaa autojen huollot, hakee uunipuita, korjaa rikkoontuneen penkinjalan, tietää milloin auton suodatin pitää vaihtaa jne jne jne..
[/quote]
Minä hoidan meillä kaikki autohuollot, puiden kaatamisen ja pilkkomisen, huonekalujen kokoamiset ja korjaukset ymmä muut asiat jotka ovat "miesten töitä". Mutta ei meillä ole koskan ollutkaan riitaa kotitöistä, minulla on aina ruoka valmiina kotona kun tulen töistä ja ehditään olla lasten kanssa illalla, siivoukset hoidetaan yhdessä.
Ajattelitko että miehesi pyörii täällä päivät pitkät lukemassa näitä sepustuksia? Hohhoijaa mikä marttyyri
Joten hän saa kuulla asian kunhan kotiutuu.
Numerolle 20 sanoisin että teen todellakin noista listaamistasi asioista useimpia, kotitöiden lisäksi. Toisekseen tuollaiset pari-kertaa-vuodessa-työt eivät ihan korreloi kodinhoidon pyörittämiseen.
ap.
kyö meil esim talvella puiden haku on päivittäistä (puulämmitys), ja mies osallistuu esim puistelemalla matot ja hoitamalla lapsia sen aikaa ku mä siivoan!
aika monella naisella ei ole hajuakaan siitä milloin oma auto pitäisi katastaa
siellä kotona, eikä täällä palstalla?
Ja auton katastusaika anyt ei tarvitse tänä päivänä itse muistaa, vähintään kolmelta katsastusasemalta tulee ilmoitus ja kutsu kun katsastusaika lähenee. Ja meillä minä käytän sen auton katsastuksessa.
Ap.
Joten hän saa kuulla asian kunhan kotiutuu.
Numerolle 20 sanoisin että teen todellakin noista listaamistasi asioista useimpia, kotitöiden lisäksi. Toisekseen tuollaiset pari-kertaa-vuodessa-työt eivät ihan korreloi kodinhoidon pyörittämiseen.
ap.