Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monet treffit sallitaan, ennenkuin on "pitää" harrastaa seksiä?

Vierailija
24.08.2010 |

Nyt rupesi tuntumaan siltä, etten koskaan halua treffeille miesten kanssa.

Olen nimittäin sellainen ihminen, jolle seksuaalisuus ei ole elämän tärkein asia. Tulisin toimeen varmaan kokonaan ilman seksiä.

Minulle tärkeää on se, että tunnen itseni rakastetuksi ja tärkeäksi.

Olen melko varmasti aseksuaali, mutta silti kaipaan rakastavan ihmisen läheisyyttä. Tätä läheisyyttä ei kuitenkaan taida saada ilman seksiä.

Taidan sitten jäädä ikisinkuksi, kuka tälläisen pihtaajan kanssa haluaisikaan olla.

Minä kun vaan taisin pitää kohtuullisena sitä, että sitten kun ollaan vakaassa suhteessa ja kumpikin osapuoli on tosissaan, että vasta silloin siirrytään siihen seksiin.

Mutta että muutaman viikon tapailun jälkeen pitäisi hypätä sänkyyn jonkun kanssa.

Ei kiitos.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos treffikumppani ei nappaa sen kanssa voi harrastaa heti edes seksiä. Jos on vakavempaa niin sit voi oikeastaan hetken odotellakin.

Mutta ap, et ole yksin. Kaverini on ihan samassa tilanteessa ja pelkää 38 v olevansa ikänsä vanhapiika.

Vierailija
22/39 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti ekoilla treffeillä seksuaalista vetovoimaa, ei se tarkoita sitä että täytyisi heti hypätä sänkyyn sekstailemaan. Kun tapasin mieheni ekan kerran, olisin samantien ollut valmis hyppäämään hänen kanssaan sänkyyn, tunsin niin käsittämätöntä himoa. Mutta ekan kerran olimme sängyssä 3vk ensitapaamisen jälkeen. Syynä se että tiesin että mies todennäköisesti häviää kuin pieru Saharaan jos "antaudun" heti tavattuamme.

miehelleni HETI ekana iltana (hyi mikä lumppu!)

Eikä tuo ainakaan vielä ole mihinkään Saharaan kadonnut.. jo 12v. takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ekan kerran olimme sängyssä 3vk ensitapaamisen jälkeen. Syynä se että tiesin että mies todennäköisesti häviää kuin pieru Saharaan jos "antaudun" heti tavattuamme.

Joka odottaisi minun olevan joku pyhä neitsyt, joka vartioi Suurinta Aarrettaan paheellisen miehen himoilta. Mun mieheni ei arvota mua seksuaalisen halukkuuteni tai haluttomuuteni mukaan, vaan luonteeni ja älyni. Hehkeä seksipommiuteni on tietysti plussaa. :D

Vierailija
24/39 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffaillessa kohtasin tuollaisen tapauksen. Piti siis useampi viikko kärvistellä ilman seksiä, vaikka muuten kaikkea kivaa tehtiin ja vietettiin aikaa yhdessä.

Vierailija
25/39 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sattunut tuuri kun miehenne ei ole niitä miehiä jotka arvottaa naista sen mukaan kuinka nopeasti "antautuu". Sellaisia miehiä kuitenkin on, ainakin omassa tuttavapiirissä (olen joskus nuorempana huvikseni kysellyt asiasta). Olette varmaan joskus kuulleet sanonnan että naisen pitäisi olla samaan aikaan äiti, huora ja madonna.

Vierailija
26/39 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se mies, joka kirjoitti sen alkuperäisen viestin, joka APta ahdistaa.

Minä en suinkaan ole sitä mieltä, että olisi heti loikattava petiin - vaikka en näe siinäkään mitään pahaa. Jotain fyysistä kiinnostusta olisi kiva osoittaa, esimerkiksi suudelma tms. Kokemuksieni naiset osoittavat jatkuvaa kiinnostusta, kutsuvat yhä uudelleen treffeille, kotiinsakin, mutta välttelevät kaikkea fyysistä kosketusta ja aloitteita.

Aseksuaaleja on hyvin vähän, ja heidät olisi hyvä säästää heidät toisilleen. Siksipä on hyvä, että sanoisit asian heti kättelyssä. Sinua ei seksi kiinnosta. Tietääpähän mies heti, mitä on edessä.

Vierailija
27/39 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ilman "treffailukulttuuriakin" joten seksin jättäminen tapaamisista treffatessa osoittaa vain sen, että se toinen ei harrasta sinkkuna ollessaan seksiä...eikä sitten liitossakaan välttämättä samalla alilla kuin mitä itse.

Nuorena ujostelee, mutta aikuisena pitäisi olla jo relampi.

Vierailija
28/39 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveitä vastauksia.. tänne mahtuu todella paljon näitä törkimyksiä ja muuten huonosti voivia, jotka pönkittävät omaa oloaan ilkeilemällä toisille, ylenkatsomalla yms.

Sinussa ei ole mitään vikaa ja maailma on täynnä kaltaisiasi naisia ja miehiä. Ikävä kyllä näissä asioissa 'vinoutunut' väestö ja media, joka on täynnä näitä ihmisiä, luovat jotain ihan muuta kuvaa ja todellisuutta.

Elä elämääsi ja kun mielenkiintoinen mies tulee kohdalle, niin sitten siitä tulee jotain tai ei. Seksi ei todellakaan ole kaikille mikään ISO ASIA, vaan kaunis miellyttävä lisä vakituiseen, toista aidosti arvostavaan ihmissuhteeseen.

Älä liikaa lue saati anna painoarvoa maallikoiden tällasille nettipalstoille kirjoittamille jutuille, tännekin kirjoittelee varsinkin seksiasioista marginaaliväki pääasiassa.

Olet ihan normaali eikä kannata ottaa mitään paineita noista asioista :-)

Vierailija
29/39 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostunut seksistä.

Vierailija
30/39 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaveruutta". Seksi on liiton liima ja stressin poistaja, useimmille aikuisille.

Vierailija
31/39 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostunut seksistä.

on moneen junaan. Valitettavasti nykyaikana seksiä ylikorostetaan niin, että kaikkien pitäisi haluta sitä vähintäänkin viisi kertaa päivässä.

Vierailija
32/39 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro toi kaikille treffiseuralaisille heti eka kerralla niin ei kukaan ala vongata..

Mun mielestä tällaisista asioista on tyhmä edes puhua, joku antaa ja joku ei.. Ite annoin ekalla kerralla eikä tosiaan kaduta, mutta enpä ole pihtari muutenkaan :D

Vierailija
33/39 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksuaalisuutensa itse. Minusta treffi-ilmoituksessa olisi hyvä, että kertoisit miten näet asiat. Turhat vonkaajat karsiutuisi ja löytäisit varmemmin sinun tyylisen ihmisen. Aseksuaalista on hankala saada semmoista, joka nautiskelisi ja janoasisi seksiä yhtä paljon kuin hänen halukkaampi kumppaninsa ja silloin turhautuu molemmat suhteessa. Nim. tälläisessä suhteessa ollut mies, joka yhä on ko. naisen ystävä

Vierailija
34/39 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että milloinkohan aseksuaalit rupeaa vinkumaan erityisoikeuksia homojen tapaan

ap otsikko on kirjoitettu päin persettä, jos et ole sattunut huomaamaan

Vierailija
35/39 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastaa vasta avioliitossa

mene ap niihin piireihin

Vierailija
36/39 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ekana iltana. Eikä mun kokemus ainakaan puhu yhtään siihen suuntaan, että sillä olisi mitään vaikutusta suhteen tulevaisuuteen. Itseasiassa hyvä seksi on liima muuten vielä epävarmalle ja uudelle suhteelle.

Esimerkiksi nykyisen mieheni kanssa menimme sänkyyn alle tunti siitä, kun tapasimme baaritiskin kulmalla. Sänkytouhut vaan jäi vajaiksi, kun ei ollut kumeja, mutta kaikkea muuta tehtiin ja ennen kaikkea meillä oli suunnattoman hauskaa. Seuraavana päivänä uudet treffit jne. Samoin eksäni kanssa mentiin ekana iltana sänkyyn ja sekin suhde kesti vuosia.

Vierailija
37/39 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana 8 yhteistä vuotta ja sitä ennen miehellä on ollut muutama pidempi suhde ja villiä poikamieselämää.

Sanoi, että tuntuisi oudolta, jos aikuisessa suhteessa pitäisi erityisesti odotella joku aika X. Ja sanoi senkin, ettei sen halu tapailla jotain pidempään riipu pätkän vertaa siitä, vaikka nainen "antautuisi" ekana iltana. Sanoi, että joko synkkaa yleisesti ja sängyssäkin tai sitten ei.

Jos joku on joutunut jätetyksi "annettuaan" ekana iltana, johtuus se todennäköisesti siitä, ettei miestä kiinnostanut muutenkaan tarpeeksi.

Musta noi "ei saa antaa ekana iltana" -jutut tulee nuorilta ihmisiltä. Teinipojat voi miettiä tuollaisia. Aikuiset alkaa olemaan jo sinut seksuaalisuutensa kanssa.

Vierailija
38/39 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos "ei halua koskaan seksiä" tai "haluaa muutaman kerran kuukaudessa seksiä". Ymmärsin aloituksesta, että ap kuuluu tähän jälkimmäiseen kategoriaan. Jos e halua koskaan seksiä, ei myöskään koskaan harrasta seksiä, eikö niin????

Olen samaa mieltä, että seksi on nyky-yhteiskunnassa saanut ihan liikaa palstatilaa ja liikaa tilaa myös ihmisten mielissä. Kyse on vain yhdestä parisuhteen / ihmiselämän osa-alueesta! Joissakin suhteissa seksillä on enempi sijaa, joissakin vähemmän (joissakin ei lainkaan).

Ja ilman seksiäkin tulee toimeen.

PS. Itse en ole seksihaluton. Hyvässä suhteessa "tekee mieli" useitakin kertoja päivässä, mutta jos suhde on persiillään, ei tee myöskään seksiä mieli. Outoa varmaan joidenkin pupujen mielestä....

Vierailija
39/39 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kuin homostelut siis