Monet treffit sallitaan, ennenkuin on "pitää" harrastaa seksiä?
Nyt rupesi tuntumaan siltä, etten koskaan halua treffeille miesten kanssa.
Olen nimittäin sellainen ihminen, jolle seksuaalisuus ei ole elämän tärkein asia. Tulisin toimeen varmaan kokonaan ilman seksiä.
Minulle tärkeää on se, että tunnen itseni rakastetuksi ja tärkeäksi.
Olen melko varmasti aseksuaali, mutta silti kaipaan rakastavan ihmisen läheisyyttä. Tätä läheisyyttä ei kuitenkaan taida saada ilman seksiä.
Taidan sitten jäädä ikisinkuksi, kuka tälläisen pihtaajan kanssa haluaisikaan olla.
Minä kun vaan taisin pitää kohtuullisena sitä, että sitten kun ollaan vakaassa suhteessa ja kumpikin osapuoli on tosissaan, että vasta silloin siirrytään siihen seksiin.
Mutta että muutaman viikon tapailun jälkeen pitäisi hypätä sänkyyn jonkun kanssa.
Ei kiitos.
Kommentit (39)
on niitäkin miehiä, jotka eivät ole niin innokkaita seksin suhteen. Mulla oli melkein sama tilanne kuin sulla ja hämmästyksekseni tapasin miehen, joka meni seksin suhteen samalla aaltopituudella mun kanssa. Seksiä meillä on ehkä kerran kaksi kuukaudessa (Itse asiassa olimme ehtineet olla puoli vuotta yhdessä ennen kuin mitään edes tapahtui). Mutta laatu korvaa määrän =)
Miehelläkin tämä on aikamoinen ongelma. Voin siis seksiä harrastaa, mutta ei se ole mikään pakko.
että jos ei jo ekoilla treffeillä koe seksuaalista vetovoimaa, niin ei sitä koe myöhemminkään ja kyseistä henkilöä on turha treffailla toiste.
Ja jos molemmat sitä vetovoimaa kokevat, niin miksi ei menisi heti ekoilla treffeillä sänkyyn? Aikuisia kun on. Onpahan sit sekin asia hoidettu eikä tule myöhemmin pettymyksiä.
Tarkoitan siis, että mielestäni seksiä pitää olla jo ekoilla treffeillä.
vastentahtoisesti ollenkaan. Kyllä niitä on miehiäkin aseksuaaleja, tietysti toinen juttu on se kuinka kohdata sellainen. Oliskohan jotain keskustelupalstoja, joista voisi olla hyötyä? En osaa sen kummemin auttaa, mutta olisko mahdoton ajatus tehdä sellainen profiili deittipalstalle, että asia kävisi jotenkin hienovaraisesti ilmi, vaikka kevyen huumorin varjolla? Moni mies voisi olla helpottunut ja onnellinen, mieheltä kun seksuaalista aktiivisuutta odotetaan vieläkin enemmän kuin naiselta.
Hyvä että joku voisi olla kiinnostunut heistäkin. Varmaan löydät sellaisen.
Minä kun vaan taisin pitää kohtuullisena sitä, että sitten kun ollaan vakaassa suhteessa ja kumpikin osapuoli on tosissaan, että vasta silloin siirrytään siihen seksiin. Mutta että muutaman viikon tapailun jälkeen pitäisi hypätä sänkyyn jonkun kanssa. Ei kiitos.
Eli ensin tutustutaan ja kun suhde vaikuttaa vakavalta/lupaavalta, niin sitten vasta harrastetaan seksiä.
Moni parisuhde saisi PALJON vakaamman pohjan, kun ystävyyttä, kumppanuutta ja ylipäätääm sijteem henkistä puolta ei pilattaisi liian aikaisella seksiin hyppäämisellä.
kun tuntuu siltä. Jos niin on heti ekoilla treffeille, sitten naidaan. Jos ei niin ei.
että jos ei jo ekoilla treffeillä koe seksuaalista vetovoimaa, niin ei sitä koe myöhemminkään ja kyseistä henkilöä on turha treffailla toiste.
Ja jos molemmat sitä vetovoimaa kokevat, niin miksi ei menisi heti ekoilla treffeillä sänkyyn? Aikuisia kun on. Onpahan sit sekin asia hoidettu eikä tule myöhemmin pettymyksiä.
Tarkoitan siis, että mielestäni seksiä pitää olla jo ekoilla treffeillä.
Pelottava ajatus.. Toki olen muutamien kanssa harrastanut ekoilla treffeillä seksiä, mutta ei se mun mielestä ole mikään "pitää"-juttu. Kolmannet tai neljännet ehkä on sellaiset, että ois jo hyvä tietää sekin puoli, mutta tapauskohtaisesti. Kehotan samaan kuin muut, varmasti löytyy miehiä, jotka ajattelevat samoin, heille saattaa olla vaan hankalaa sitä myöntää, ole itse rohkea.
ja miehesi käy sillä välin panemassa viikottain jotain toista.. mutta kiva että sulle käy tuollainen..
on niitäkin miehiä, jotka eivät ole niin innokkaita seksin suhteen. Mulla oli melkein sama tilanne kuin sulla ja hämmästyksekseni tapasin miehen, joka meni seksin suhteen samalla aaltopituudella mun kanssa. Seksiä meillä on ehkä kerran kaksi kuukaudessa (Itse asiassa olimme ehtineet olla puoli vuotta yhdessä ennen kuin mitään edes tapahtui). Mutta laatu korvaa määrän =)
Se ei kerro välttämättä miehestä paljon mitään. Mutta se kertoo kyllä yhteisestä "kemiasta", siksi koen asian tärkeäksi.
ja miehesi käy sillä välin panemassa viikottain jotain toista.. mutta kiva että sulle käy tuollainen..
en kiellä, mutta olisi kyllä kiva tietää missä vaiheessa, koska satun elämään sellaisen miehen kanssa, joka ei pahemmin liiku kotoa mihinkään (viihtyy mieluummin perheen kanssa).
Sitä paitsi, se ettemme harrasta tuota useammin seksiä ei johdu minun pihtailustani (mies voi aivan vapaasti ehdotella enkä tähän päivään mennessä ole kertaakaan kieltäytynyt paitsi aivan loppuraskaudesta, kun paikat vain olivat niin kipeät). Olemme keskustelleet aiheesta monesti, koska asia vaivaa välillä (kiitos av:n, jonka mukaan tämä suhde on vähintääkin tuhoon tuomittu, koska emme pane kuin kanit joka päivä...=D). Ja lopputulos on aina sama; mies on tyytyväinen tilanteeseen.
että teillä kemiat synkkaa myös seksuaalisesti. Sehän olisi tarkoitus.
Ei kaikki miehet mitään pukkeja ole, joillakin naisilla vaan on vähän vääristynyt kuva miehistä.
Monille mieheille on ihan yhtä tärkeää, että nainen on juuri se josta tykkää ennen kun sen kanssa menee sänkyyn.
heti ekoilla treffeillä seksuaalista vetovoimaa, ei se tarkoita sitä että täytyisi heti hypätä sänkyyn sekstailemaan. Kun tapasin mieheni ekan kerran, olisin samantien ollut valmis hyppäämään hänen kanssaan sänkyyn, tunsin niin käsittämätöntä himoa. Mutta ekan kerran olimme sängyssä 3vk ensitapaamisen jälkeen. Syynä se että tiesin että mies todennäköisesti häviää kuin pieru Saharaan jos "antaudun" heti tavattuamme.
Tavattiin keskiviikkona, ekaa kertaa rakasteltiin sunnuntaina. Sen jälkeen seksiä on ollut lähes päivittäin.
Kannattaa kokeilla. Ihan ap:lle vinkiksi
ja siihen tuosta suhtautumisestasi seksiin. On kai niitä muitakin, joille kädestäpitely riittää.
Mä oisin ainakin ihan törkeen pettynyt, jos tapailisin jotain kuukausitolkulla ja sitten paljastuisi, ettei se ole lainkaan kiinnostunut seksistä.
Mä tapasin elämäni miehen kk sitten
Tavattiin keskiviikkona, ekaa kertaa rakasteltiin sunnuntaina. Sen jälkeen seksiä on ollut lähes päivittäin.
Et ole tosissasi, ethän? Siis siitä että 1kk:ssa tietaisit että on elämäsi mies. Ei siinä ajassa kertakaikkiaan voi varmistua...
Sun kannattais etsiä paria jostain aseksuaalisuusporukoista. Romanttinen aseksuaali, ei sen kummempaa.