Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudutte lastenne julkkisihastuksiin?

Vierailija
24.08.2010 |

Entä muihin ihastumisiin?

En voi mitään sille, että minusta on kamalaa kun 16-vuotias tyttö kuolaa yli kolmekymppisen näyttelijämiehen perään. :(

Muutenkin minusta muutkaan ihastukset ( ikäisensä pojat yms.) eivät ole vielä ajankohtaisia. Ja olen hänelle sanonutkin, että on aivan liian nuori seurustelemaan, enkä halua kuulla hänen ihastuksistaan.

Miten teillä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukorakkaus on turvallista ihastusta. Ole iloinen, jos 16-vuotiaasi on turvallisesti rakastunut johonkin kaukaiseen näyttelijään. Useimmat tuon ikäiset kun haluaisivat saada ihan oikean poikaystävän.

Vierailija
2/10 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 6v tyttö on palavasti rakastunut Adam Lambertiin. Ei tosiaan huoleta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan palavasti rakastunut oikeaan poikaystävääni.

Vierailija
4/10 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaratontahan se kaukorakkaus on.

Vierailija
5/10 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervettä ja normaalia ihastua julkkikseen, jopa turvallista.

Vierailija
6/10 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole ajankohtaisia? Oletko nyt tosissas vai trollaatko vaan? Ja julkkisihastukset nyt ovat aika viattomia. Jos olet tosissas, löysää ihmeessä pipoa. Etkö muka itse ollut ihastunut kehenkään vielä 16-vuotiaana?

Vierailija
7/10 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö (myös 16-vuotias) on ihan korviaan myöten rakastunut Ian Somerhalderiin (http://images2.fanpop.com/image/photos/8700000/IAN-SOMERHALDER-ian-some…)

Ei ymmärrä miksi mun mielestä Ian ei ole ihana.. :) Liian pikkupoikamainen mun makuuni! :D

Mutta pointtina ap:lle, löysää sitä pipoa vähän, jooko?

Vierailija
8/10 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grr.. Odotetaan vaan sellaiset 10 vuotta niin kyllä tuo Ian ainakin sitten minulle kelpaisi. ;) Vielä on kyllä vähän pikkupoika..

Mutta asiaan, miksi ap olettaa, että hänen tyttärensä edes haluaa puhua äidilleen ihastuksistaan? En minä ainakaan halunnut tuon ikäisenä, vielä vähemmän olisin halunnut jos olisin tiennyt että äiti suhtautuu noin.

Vierailija
9/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Niin eipä ole enää julkkisihastukset ajankohtaisia tuon ikäisenä. Tuon ikäisellä pitäisi olla jo OIKEA poikaystävä.

No, varmaan virikehoidotitte lapsenne silloin aikoinaan. Siitä nuo kehityksen viivästykset johtuvat.

Vierailija
10/10 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ymmärrän hyvin että olet ihastunut, minustakin tyyppi on komea kuin mikä!

Että pipoa vain höllemmälle, ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi