Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irtoaako teilla kurkusta/nielusta "proppuja"?

Vierailija
24.08.2010 |

Ällön hajuisia. Miten niistä pääsee eroon? Mistä johtuvat?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat pahimmillaan puolen sentin kokoisia paukkuja ja risat siis täynnä isoja kraatereita.

Lopulta sain vakuutettua lääkärin ja nielurisat leikattiin kokonaan pois. Loppui proput ja haiseva henki siihen paikkaan.

Vierailija
2/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun kohdalla se johtuu arpisista nielurisoista, tuli sairastettua angiinoita lapsena.

Mulla ongelma on vähentynyt huomattavasti, kun olen puristellut niitä pois. Tämän keinon mulle neuvoi äitini, jota kurkkulääkäri oli näin opastanut.

Painan siis nielurisan edestä sormella, ja proppuja pullahtaa ulos (yäk). Huom. jos kokeilet tätä, kannattaa pestä kädet ensin hyvin ja vaikka desinfioida myös, ja kurlata sitten desinfioivalla suuvedellä. Mulla ainakin tulee kipeitä aftoja nielurisoihin, ellen huolehdi hygieniasta.

Mun käsityksen mukaan niitä ei voi oikein torjua muuten. Mutta tosiaan ovat mulla vähentyneet, kun olen niitä pari vuotta innokkaasti puristellut. Enää ei tule oikein mitään, kun puristan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

unta, että multa tulee sellaisia.

Vierailija
4/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kohdasta siis pitää puristaa? Kun aika vaikeaa tunkea sormia kauhean pitkälle kun tulee kauhea oksennusrefleksi. :D

Missä kohtaa ne nielurisat on?

Vierailija
5/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.google.fi/images?hl=fi&source=imghp&q=nielurisat&gbv=2&aq=f&…

Minusta parasta puristaa vähän siitä nielurisan edestä. Oikean paikan löytää harjoittelemalla. Kannattaa tutkia niitä nielurisoja ensin peilin kautta kirkkaan lampun valossa huolella, niitä proppuja saattaa jopa oikein näkyä siellä.

Vierailija
6/7 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaapa ruokaveitsi avuksi. On paljon helpompaa. Itse siirrän nielurisojen päältä vielä jotain nahan palaa pois tieltä ja sieltä takaa sitä valkoista tavaraa vasta lähteekin. Lääkäri sanoi ettei minulta tämän takia nielurisojen poisteta. Määräsi jotain Corson merkkistä suuvettä. Värjää vaan hampaita. Tyttärelläni on sama vika.

Vierailija
7/7 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yääk ei taas tätä ällöä proppukeskustelua :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi