Syötkö tai syövätkö lapsesi Viilistä?
Kommentit (18)
Tosin ne on aikamoisia sokeripommeja eli ei niitä kannata joka päivä syöttää.
joskus jopa aamulla ja illalla. Ei syö muita jogurtteja, niin syököön noita kun kelpaa. Tyttö taas ei voi sietää viiliä. Joskus syön noita itsekin.
Sen sijaan kaksi lapsista tykkää niistä Valion ja Ingmanin kerrosviileistä, joissa on hilloa pohjalla. Ja vaikka koitan laittaa tavalliseen viiliin kotona hilloa, ei se jostain syystä uppoa yhtä hyvin.
Koululaiset syövät sitä sinistä. Saavathan edes jostakin kalkkia.
Kolmasluokkalainen joskus muistelee kun päiväkodissa sitä piti syödä ja kuinka se oli puistattavan pahaa.
meillä lapset tykkää joten meillä syödään.
että on vähän kyllästynyt siihen, joten syö nykyään enemmän jugurttia.
Itse syön joskus lapsen Viiliksiä jos on "pikkunälkä" enkä keksi muuta syötävää.
Yököttää ajatuskin venyvästä viilistä, huh.
en tajua miksi kukaan noita ostaa kun voi itsekin tehdä.
1 v ja 2 v kelpuuttavat vielä maustamattoman viilin.
Itse menin aikoinaan sukulaisille lastenvahdiksi ja siellä sain noita Viiliksiä. Tykkäsin paljonkin ja olen ihmetellyt, kun omani eivät tykkää.
aina ajoittain kun muistan ostaa niitä.
5v ei juo maitoa, joten olen ihan tyytyväinen, jos edes jotain maitotuotetta syö...
Aina välillä ostan jälkkäriksi.
Ostan joskus jopa suklaavanukkaita jälkkäriksi tenavilla (kaikki kolme tykkäävät ;)) Eikö olekin kamalaa!?
en tajua miksi kukaan noita ostaa kun voi itsekin tehdä.
Kaupasta voi ostaa paljon kaikkea mitä voisi itsekin tehdä. Kaikilla ei ole aikaa, esim. itse viljellä viljaa, jauhaa jauhoja ja tehdä leipää. Niinpä he ostavat sitä kaupasta! Vau, onpa kummallista!
Hoh-hoijaa
mun 6v poika tykkää kovasti, söisi vaikka joka päivä jos annettaisiin!