Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetan tupakoinnin- ryhmä av:lla. Tulisitko mukaan?

Vierailija
23.08.2010 |

Onhan täällä raskaus-, imetys- ja vaikka sun mitä tsemppiryhmiä.

Tulisitko mukaan tupakkalakkoryhmään? Sovitaan päivä jolloin lopetetaan ja pidetään ketjua yllä toisiamme tsempaten ja omaa vitutusta kailottaen.

Jos halukkaita, niin tähän hep ja vaikka -viivojen väliin- nimi/nimimerkki.

Itse olen polttanut 20v. Olen nyt 36 ja nyt tuntuu, että on korkea aika lopettaa.

Tuletko mukaan? Nimimerkillä, niin tiedetään, miten kullakin menee.

Kommentit (35)

21/35 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussasin ja lopetin tupakoinnin eilen...eli toista paivaa nyt. Aamu oli aivan kauhea.

No tosin mulla on laastari perseessa. ja nyt jos joku tulee itkee et raskaana ja laastari perseessa ni kiroon alimpaan manalaan :P

ei tassa muuten ongelmia, mutta mies polttaa. ja tukemis sanoistaan huolimatta osaa myos oikein vittuilla "menevansa kessulle"..et joo tosi vitun kannustavaa.huah.

mutta hyi kun han tulee ulkoa niin haisee aivan silta kuin olisi syonyt jotain vanhoja tumppeja...kauheeta mika haju :P ja tanaan tulin kaupasta niin tuntui et koko talo haisi tuhkakupille.

oon 26v ja polttanut 10v, lopetan koska olen raskaana :) ja talla nimimerkilla taalla heiluskelen

Vierailija
22/35 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poltan tänään ne viimeiset ja huomenna sitten nicorettea, purkkaa. Mäkin olen lukenut tuo Champixin (oliko se noin) pahoista sivuvaikutuksista, joten päädyin purkkaan.

Mä olen polttanut n. 15 tupakkaa/pvä ja ihan liian kauan eli yli 20 vuotta :(

Tänään täytyy sitten psyykata itsensä huomiseen. Nyt se loppuu.

-rinoa-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32v. ja polttanut noin 15 vuotta (katkoja siellä täällä).

Häpeän polttaa, haluaisin siitä kovasti eroon, mutta en uskalla lopettaa! En oikein tiedä, miksi?

En polta töissä, joten tiedän kyllä että pystyn olemaan ilman. Mulla vaan tulee ihan fyysisiä vieroitusoireita, päässä heittää. Se on tosi tylsä olotila!

Tsemppiä teille, te kyllä pystytte siihen!

Ai niin joo, siitä Champixista. Lääkäriltä kerran kysyin noita "sekoamisoireista" ja hän sanoi, että kyllä siinä lääkkeessä on niin paljon hyvää (jos ajatellaan että sais tupakoinnin lopetettua sillä), kuin ne huonot puolet. Ja että senhän voi lopettaa jos tulee outoja oireita. Kun siis itsekin epäilin sitä lääkettä.

-Sisko-

Vierailija
24/35 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen polttanut 20 vuotta, toki välissä on piiitkiä aikoja ilman, kolme raskautta ja imetystä. Mutta aina repsahtanut uudelleen. Vaikeaa on. Nyt kuukauden ollut on-off tupakoija. Hävettää ja ottaa aivoon. En meinaa onnistua millään. Musta tulee raivohullu ilman tupakkaa. Ja pelkään lihoavani.

Mutta nyt yritän. Huomenna aloitan. Ja Nicorette purkalla aion pärjätä....HUI.

Vierailija
25/35 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää typerälle mutta toimii!!!

Kokeilkaa, mahtava kapistus.

Vierailija
26/35 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin kuitenkin olla reipas ja lopettaa. Illalla huomasin, että vaikka mieli oli koko päivän lakkoa vastaan, alitajunta teki töitään enkä muistanut ostaa kaupasta tupakkaa.

Sitä ei ole tapahtunut montaakaan kertaa tämän parinkymmenen vuoden aikana, joten ehkä mieli on polttoa vastaan kuitenkin.

Ysiltä piti lopettaa, mutta korsteenina olen polttanut noita viimeisiä ja luuseri tai ei, menen vielä ihka viimeiselle tupakalle kohta. Sen olen itselleni luvannut, että perjantai-iltana (ihan normaali koti-ilta) lasten nukkumaanlähdettyä saan polttaa yhden tupakan jos huvittaa.

Ei tunnu niin lopulliselta nyt.

Mut tää lähtee nyt toivottavasti elämänsä viimeiselle tupakalle (se perjantai pidetään porkkanana)..

Olkaa nyt muutkin hollilla ja kertokaa kuulumisia..

T. Marika

Vierailija
27/35 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa tunti kerrallaan!

Lauantaina poltin viimeisen, eli kolmas päivä ilman, ja ihan tunti tunnilta on menty.

Aina kun himo on iskenyt, olen vain sivuuttanut tunteen mahdollisimman tehokkaasti ja ryhtynyt tekemään jotain muuta (hitto, että muuten tiskipöytä kiiltää, kohta tarvinnee siirtyä johnkin katastrofi-kaappiin järkkäilemään)

Tsemppiä!!!!!!! Katsotaan taas aamulla tilannetta uudelleen =D

-nicat-

Vierailija
28/35 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin meni tämäkin päivä, pitkiksi ajoiksi unohdin koko tupakoinnin.

Sitten kun se himo iskee, se on hetken aikaa tosi raastavaa, mutta kun sinnittelee ne minuutit ja keskittyy johonkin muuhun, menee taas ohi. Eli ihan joka hetki ei ole kitumista. :)

Tsemppiä kaikille!

Uunilintu

Vierailija
29/35 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin polttaa vielä toiset 3 vuotta mutta nyt mä mietin että onkohan 6 vuoden tupakoinnin jälkeen paljonkin vaikeampi lopettaa kuin nyt??? nimim. -Tupakka suussa toistaiseksi

Vierailija
30/35 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt lukenut n. puolet ja halu polttaa vähenee koko ajan!

Vierailija
31/35 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on paha riippuvuus, niin ei siihen välttämättä auta mitkään pikku jutut.

Kaikki lähtee lopulta oman pään sisältä.

Vierailija
32/35 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin sunnuntaina lopettaa..

Typerä tekosyy on se, että viikonloppuna on juhlat, joista en voi jäädä pois, enkä varmasti pysty olemaan polttamatta kun otan siideriä.. =/

Pään sisällähän tuo lopettaminen tosiaan on. Itselle on auttanut ennen se, että kun kauhea tupakanhimo iskee niin ajattelee että kestän ilman 5 minuuttia. Sitten huomaa yhtä äkkiä että onkin mennyt jo puoli tuntia jne. Mutta vaikeaahan se silti on.

Nyt ajattelin kokeilla ihan ilman mitään apukeinoja. Jos ei onnistu niin käyn hakee lääkäriltä reseptin siihen Champixiin.

-Sisko-

Vierailija
33/35 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ovat Rinoa, Meri, Ulkolainen ja Sisko?

Miten teillä sujuu?

Täällä lähti käyntiin neljäs päivä kivuttomammin kuin aiemmat =) Helpottanee siis

-nicat-

Vierailija
34/35 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onnea valitsemallanne tiellä.

Vierailija
35/35 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku päivittää tilannettaan edes hiukan, ettei ihan tuntisi olevansa ainoa...

-nicat-