Mitä tehdä?
Olen yksinhuoltaja, enkä tunne yhtäkään miestä, joka voisi auttaa minua roudaamaan tarpeettomia isoja ja painavia tavaroita pois asunnostamme.
Ei ole varaa maksaa minnekään kuljetusfirmaankaan mitään.
Osa tavaroista on ihan käyttökelpoista. Veisikö esim. joku hyväntekeväisyysjärjestö huonommatkin tavarat samalla pois, jos lahjoittaisi niitä parempia heille?
Tietääkö kukaan?
Kommentit (6)
muistaakseni hakevat isommat tavarat veloituksesta 20 km säteellä toimipisteestä.
tietenkään Fidakaan muuta kuin myyntikuntoista. Ei heidän tarkoitus ole siivota ihmisten rojuja vaan hankkia varoja myynnillään, jota varten tavaran pitää olla tietenkin toimiva. Niitä huonoja ei voi viedä kuin kaatopaikalle, jossa on jätteen vastaanottomaksu kilomäärän mukaan ja itse on kuljetettava. Joissain kunnissa kiertää jäteauto, tai voi jättää eri maksusta jäteastiaan. Soita kuntasi jätteistä vastaavalle henkilölle.
on tavaraa joka on liian huonokuntoista kierrätyskeskukseen tai muuhun hyväntekeväisyyteen, voi soittaa paikallisen jätehuollon neuvontaan. Siellä osaavat neuvoa miten myös autoton voi tilata noudon tavaroille.
Fida lähetystori hakee.