Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä?

Vierailija
23.08.2010 |

Olen yksinhuoltaja, enkä tunne yhtäkään miestä, joka voisi auttaa minua roudaamaan tarpeettomia isoja ja painavia tavaroita pois asunnostamme.

Ei ole varaa maksaa minnekään kuljetusfirmaankaan mitään.

Osa tavaroista on ihan käyttökelpoista. Veisikö esim. joku hyväntekeväisyysjärjestö huonommatkin tavarat samalla pois, jos lahjoittaisi niitä parempia heille?

Tietääkö kukaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fida lähetystori hakee.

Vierailija
2/6 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy katsoa, löytyykö paikkakunnalta sellaista.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni hakevat isommat tavarat veloituksesta 20 km säteellä toimipisteestä.

Vierailija
4/6 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkään Fidakaan muuta kuin myyntikuntoista. Ei heidän tarkoitus ole siivota ihmisten rojuja vaan hankkia varoja myynnillään, jota varten tavaran pitää olla tietenkin toimiva. Niitä huonoja ei voi viedä kuin kaatopaikalle, jossa on jätteen vastaanottomaksu kilomäärän mukaan ja itse on kuljetettava. Joissain kunnissa kiertää jäteauto, tai voi jättää eri maksusta jäteastiaan. Soita kuntasi jätteistä vastaavalle henkilölle.

Vierailija
5/6 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuta kun paloiks ja veke!!! ;)

Vierailija
6/6 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tavaraa joka on liian huonokuntoista kierrätyskeskukseen tai muuhun hyväntekeväisyyteen, voi soittaa paikallisen jätehuollon neuvontaan. Siellä osaavat neuvoa miten myös autoton voi tilata noudon tavaroille.